ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ КРИЗИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • О. Косенчук

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2024.29.306133

Ключові слова:

дошкільна освіта, різні форми набуття дошкільної освіти, освітні втрати

Анотація

В оглядовій статті визначено і схарактеризовано сучасний стан та особливості організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти (ЗДО) під час в кризи в Україні. Автором проаналізовано нормативні документи, які регламентують особливості діяльності в ЗДО. Визначено виклики у процесі організації освітнього процесу в різних формах. Обґрунтовано особливості імплементації забезпечення освітнього процесу у змішаній формі. Ґрунтовно представлено особливості організації партнерської взаємодії з батьками під час організації освітнього процесу в різних формах.

Посилання

Informatsiini biuleteni DNU «Instytut osvitnoi analityky» [Information bulletins of DNU "Institute of Educational Analytics"]. Retrieved from https://iea.gov.ua/diyalnist/naukovo-analitichna-diyalnist/analitika/informatsijni-byuleteni/2024-2/informaczijni-byuleteni/ [in Ukrainian].

Konstytutsiia Ukrainy [Constitution of Ukraine]. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/254k/96-vr [in Ukrainian].

Kosenchuk, O. H., Novyk, I. M., Venhlovska, O. A., & Kuzemko, L. V. (Comps.). (2021). Derzhavnyi standart doshkilnoi osvity: osoblyvosti vprovadzhennia [State standard of preschool education: features of implementation]. Kharkiv: Ranok [in Ukrainian].

Perelik navchalnoi literatury ta navchalnykh prohram, rekomendovanykh MON dlia vykorystannia v osvitnomu protsesi zakladiv osvity u 2023/2024 navchalnomu rotsi [List of educational literature and educational programs recommended by the Ministry of Education and Culture for use in the educational process of educational institutions in the 2023/2024 academic year]: lyst Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 14.08.2023 №1/12038. Retrieved from https://goo.gl/17YmaJ [in Ukrainian].

Pirozhenko, T. O. (Ed.). (2023). Putivnyk zabezpechennia bezperervnosti osvitnoho protsesu z ditmy doshkilnoho viku u zmishanomu formati [A guide to ensuring the continuity of the educational process with preschool children in a mixed format]: navchalnyi posibnyk. Kyiv. Retrieved from https://drive.google.com/file/d/1BSk-q1Pwv-WzSXJB0ul1S22ERlOydAQB/view [in Ukrainian].

Pro okremi pytannia diialnosti zakladiv doshkilnoi osvity u 2023/2024 navchalnomu rotsi [About specific issues of activities of preschool education institutions in the 2023/2024 academic year]: lyst Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 21.08.2023 № 1/12490-23. Retrieved from http://surl.li/kkxyt [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennia Sanitarnoho rehlamentu dlia doshkilnykh navchalnykh zakladiv [On the approval of the Sanitary Regulations for preschool educational institutions]: nakaz Ministerstva okhorony zdorovia Ukrainy vid 24.03.2016 № 234. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0563-16#Text [in Ukrainian].

Stratehichnyi plan diialnosti Ministerstva osvity i nauky Ukrainy do 2027 roku [Strategic plan of the Ministry of Education and Science of Ukraine until 2027]. Retrieved from http://surl.li/rpxkn [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy «Pro osvitu» [Law of Ukraine "On Education"]. (2017). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy «Pro doshkilnu osvitu» [Law of Ukraine "On Preschool Education"]. (2001). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2628-14#Text [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-14

Як цитувати

Косенчук, О. (2024). ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ КРИЗИ В УКРАЇНІ. Естетика і етика педагогічної дії, (29), 43–52. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2024.29.306133

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ