НАЦІОНАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ ФАХІВЦЯ З МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ О. П. РУДНИЦЬКОЇ

Автор(и)

  • N. Bilyk

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2023.27.282136

Ключові слова:

О. П. Рудницька, ідентичність, національна ідентичність, професійно-мистецька компетентність, наукова школа

Анотація

В оглядовій статті проаналізовано особливості національної ідентичності фахівця з музичної педагогіки Оксани Петрівни Рудницької. Розкрито логіку наукового змісту термінів (ідентичність, національна ідентичність; професійно-мистецька компетентність; наукова школа). Висвітлено окремі питання дієвості наукових шкіл Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, зокрема української вченої, докторки педагогічних наук, професорки О. П. Рудницької. Зроблено висновок щодо результатів діяльності науковиці стосовно її національної ідентичності як фахівця з музичної педагогіки. Впровадження наукової спадщини й досвіду педагога-мисткині сприятиме вдосконаленню підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до педагогічної діяльності.

Посилання

Bukhniieva, O. A., & Bankul, L. D. (Comps.). (2019). Fakhova muzychna praktyka dlia studentiv spetsialnosti «Muzychne mystetstvo» zagalnoi serednoi osvity [Professional musical practice for students majoring in "Musical Art" of general secondary education]: navch.-metod. posib. Izmail: IDGU [in Ukrainian].

Hrynevych, L., Elkin, O., Kalashnikova, S., Kobernyk, I., Kovtunets, V. Makarenko, O. … Shyian, R. (Comp.) (2018). Nova ukrainska shkola. Kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly [New Ukrainian school. Conceptual principles of secondary school reform]. Retrieved from https://mon.gov.ua/storage/app/media/ zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf [in Ukrainian].

Identychnist: yak zrozumity, shcho ya – ukrainets? [Identity: how to understand that I am Ukrainian?]. Retrieved from https://www.radiosvoboda.org/a/ukrayinska-natsia/31951984.html [in Ukrainian].

Mykhailychenko, O. V. (Ed.). (2010). Mystetska osvita v Ukraini: teoriia i praktyka [Art education in Ukraine: theory and practice]. Sumy: SumDPU im. A. S. Makarenka [in Ukrainian].

Natsionalna identychnist [National identity]. Entsyklopediia Suchasnoi Ukrainy [Encyclopedia of Modern Ukraine]. Retrieved from https://esu.com.ua/article-71062 [in Ukrainian].

Rudnytska, O. P. (2010). Metodolohiia mystetskoi osvity [Methodology of art education]. In O. V. Mykhailychenko (Ed.), Mystetska osvita v Ukraini: teoriia i praktyka [Art education in Ukraine: theory and practice] (pp. 4-34). Sumy: SumDPU im. A. S. Makarenka [in Ukrainian].

Rudnytska, O. P. (2005). Pedahohika: zahalna ta mystetska [Pedagogy: general and artistic]: navch. posib. Ternopil: Navchalna knyha–Bohdan [in Ukrainian].

Syrotkina, Zh. Ye., & Bankul, L. D. (2014). Pedahohichni umovy formuvannia profesiinykh umin maibutnikh uchyteliv muzyky zasobamy riznykh vydiv mystetstva [Pedagogical conditions for the formation of professional skills of future music teachers by means of various types of art]. Teoriia i metodyka mystetskoi osvity [Theory and method of art education], 16 (21), 2, 113-116 [in Ukrainian].

Vovk, Myroslava, & Hryshchenko, Yuliia. (2021). Scientific and pedagogical schools promotion within the humanistic values development. Imidzh suchasnoho pedahoha [The image of a modern teacher], 2 (197), 12-17.

Ziaziun, I. A., Nychkalo, N. H. (Eds.) Shtoma, L. N. (Comp.). (2008). Bibliohrafichnyi pokazhchyk prats naukovtsiv Instytutu pedahohichnoi osvity i osvity doroslykh APN Ukrainy (1993–2008 rr.) [Bibliographic index of the works of scientists of the Institute of Pedagogical Education and Adult Education of the National Academy of Sciences of Ukraine (1993–2008)]: nauk. vydannia / In-t ped. osvity i osvity doroslykh APN Ukrainy. Mykolaiv: MDHU im. Petra Mohyly [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-20

Як цитувати

Bilyk, N. (2023). НАЦІОНАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ ФАХІВЦЯ З МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ О. П. РУДНИЦЬКОЇ. Естетика і етика педагогічної дії, (27), 78–86. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2023.27.282136

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНА ЕСТЕТИКА ТА ЕТИКА