ДОМІНУВАННЯ ІНТЕГРАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • M. Ivanchuk

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.24.255934

Ключові слова:

інтеграція, інтеграція в освіті, інтегроване навчання, інтегроване навчання у початкових класах, інтегрований урок, розвиток особистості молодшого школяра

Анотація

У статті аргументується домінування інтеграції як природного динамічного процесу, що охоплює взаємопроникнення та взаємозв’язок елементів цілісності світосприйняття; перехід до інтеґрованого освітнього процесу, обумовленого модернізацією початкової освіти та психофізіологічними особливостями дітей молодшого шкільного віку, їхніми соціокультурними запитами. Розкривається вплив інтеграційних процесів на всі сфери психіки молодшого школяра – інтелектуальну, емоційну, мотиваційно-потребову.

Посилання

Bekh, I. D. (2002). Intehratsiia yak osvitnia perspektyva [Integration as an educational perspective]. Pochatkova shkola, 5, 5-6 [in Ukrainian].

Bolshakova, I., & Prystinska, M. (2021). Intehrovane navchannia: tematychnyi ta diialnisnyi pidkhody. NVK "Novopecherska shkola" [Integrated learning: thematic and activity approaches. NVK "Novopecherska school"]. Retrieved from https://www.youtube.com/ watch?v=f2kvqQdQp54 [in Ukrainian].

Borysenko, V. (2017). Intehrovane navchannia: tematychnyi i diialnisnyi pidkhid [Integrated learning: thematic and activity approach]. Retrieved from https://mozaikaped.blogspot.com/2017/08/integrovane-navchannja-tematychnyj-i.html?view=flipcard [in Ukrainian].

Derzhavnyi standart pochatkovoi zahalnoi osvity [State standard of primary general education]. Zatverdzheno postanovoiu Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 21 liutoho 2018 r. № 87. (2018). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/87-2018-%D0%BF#Text [in Ukrainian].

Kokhanko, O. (2019). Istorychni aspekty rozvytku intehrovanoho pidkhodu v osviti [Historical aspects of the development of an integrated approach in education]. Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Ser. 17. «Teoriia i praktyka navchannia ta vykhovannia», 30, 97-103 [in Ukrainian].

Nova ukrainska shkola [New Ukrainian School]: Kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly. (2016). Retrieved from https://mon.gov.ua/storage/app/media/ zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-26

Як цитувати

Ivanchuk, M. (2021). ДОМІНУВАННЯ ІНТЕГРАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Естетика і етика педагогічної дії, (24), 224–236. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.24.255934

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ