СУЧАСНИЙ СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ФАХОВИХ ПРАКТИК НА МАГІСТЕРСЬКОМУ РІВНІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • S. Solomakha

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.24.255919

Ключові слова:

заклади вищої педагогічної освіти, магістри, магістерська підготовка, майбутні викладачі, фахова практика, констатувальний експеримент

Анотація

У статті виявляється специфіка практичної підготовки магістрів в університетах України. Проаналізовано сучасний стан готовності викладачів вищих педагогічних закладів до організації та проведення фахових педагогічних практик в умовах магістратури. Описано констатувальний експеримент відповідно до плану його реалізації, який передбачав два етапи дослідження (діагностичний і прогностичний), на кожному з яких вирішувались певні завдання, застосовувались відповідні методи.

Посилання

Bodrova, T. O. (2021). Vyrobnycho-praktychna pidhotovka studentiv do diialnosti u sferi mystetskoi osvity: aktualni aspekty [Production and practical preparation of students for activities in the field of art education: current aspects]. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky,197, 163-167 [in Ukrainian].

Kozyr, A. V. (2008). Profesiina maisternist uchyteliv muzyky: teoriia i praktyka formuvannia v systemi bahatorivnevoi osvity [Professional skills of music teachers: theory and practice of formation in the system of multilevel education]: Monograph. Kyiv: NPU [in Ukrainian].

Manchynska, N. I. (2013). Pedahohichna osvita mahistriv vyshchykh navchalnykh zakladiv pedahohichnoho profiliu [Pedagogical education of masters of higher educational institutions of pedagogical profile]: Monograph. Lviv: LvDUVS [in Ukrainian].

Muzhykova, I. (2014). Zmist metodychnoi pidhotovky mahistriv – maibutnikh vykladachiv obrazotvorchoho mystetstva [The content of methodical training of masters - future teachers of fine arts]. Aesthetics and ethics of pedagogical action: Collection of scientific papers, 8, 111-120 [in Ukrainian].

Natsionalna stratehiia rozvytku osvity v Ukraini na period do 2021 roku [National strategy for the development of education in Ukraine until 2021]. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/344/2013#Text [in Ukrainian].

Sysoieva, S. O. (2014). Tvorchyi rozvytok fakhivtsiv v umovakh mahistratury [Creative development of specialists in the conditions of a magistracy]: Monograph. Kyiv: Edelveis [in Ukrainian].

Rastryhina A. M. (2011) Spetsyfika fakhovoho modulia v asystentskii praktytsi maibutnoho pedahoha-muzykanta [The specifics of the professional module in the assistant practice of the future music teacher]. Estetyka i etyka pedahohichnoi dii: zbirnyk naukovykh prats, 2, 168-176 [in Ukrainian].

Tsiuniak, O. P. (2016). Formuvannia profesiinoi kultury maibutnikh mahistriv pochatkovoi osvity u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Formation of professional culture of future masters of primary education in higher educational institutions]: Monograph. Ivano-Frankivsk: Yaryna [in Ukrainian].

Vitvytska, S. S. (2003). Osnovy pedahohiky vyshchoi shkoly: metodychnyi posibnyk dlia studentiv mahistratury Fundamentals of higher school pedagogy: a textbook for graduate students]. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury [in Ukrainian].

Zavalko, K. V. (2013). Pedahohichna innovatyka v teorii ta praktytsi muzychnoi osvity [Pedagogical innovation in the theory and practice of music education]: Monograph. Cherkasy: Cherkaskyi TsNP [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-26

Як цитувати

Solomakha, S. (2021). СУЧАСНИЙ СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ФАХОВИХ ПРАКТИК НА МАГІСТЕРСЬКОМУ РІВНІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Естетика і етика педагогічної дії, (24), 164–173. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.24.255919

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА