ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДИТЯЧОМУ ЗАКЛАДІ ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ

Автор(и)

  • V. Myroshnychenko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.23.238290

Ключові слова:

дитячий заклад оздоровлення та відпочинку, дозвіллєва діяльність, форми організації дозвіллєвої діяльності

Анотація

У статті обґрунтовується важливість організації дозвіллєвої діяльності у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку. Акцентується, що всі види діяльності мають дозвіллєвий потенціал і спрямовані на естетичний, мистецький, фізичний розвиток особистості, її моральні та лідерські якості. Узагальнено організаційні форми дозвіллєвої діяльності в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку (арт-майданчики, студії, арт-майстерні, гуртки тощо), які дають змогу зреалізувати дитині свої найрізноманітніші потреби.

Посилання

Balakhtar, V. V. (2021). Naukovi pidkhody do klasyfikatsii dozvillia [Scientific approaches to the classification of leisure]. Retrieved from http://www.confcontact.com/20110531/ pe_balahtar.htm [in Ukrainian].

Bukareva, T. V. (2021). Khudozhnia osvita ta dozvillia: zarubizhni praktyky [Art education and leisure: foreign practices]. Retrieved from file:///C:/Users/user/AppData/Local/ Temp/Pkl_2014_30_5.pdf] [in Ukrainian].

Kremen, V. H. (Ed.). (2008). Entsyklopediia osvity [Encyclopedia of Education]. Kyiv: Yurinkom Inter [in Ukrainian].

Maksymovska, N. O. (2011). Sotsialno-pedahohichna sutnist dozvillia: metodolohichnyi analiz [Socio-pedagogical essence of leisure: methodological analysis]. Visnyk KhDAK, 32, 263-270 [in Ukrainian].

Pashchenko, S. Yu. (2000). Pidhotovka sotsialnykh pedahohiv do osvitno-dozvillievoi diialnosti uchnivskoi molodi [Preparation of social teachers for educational and leisure activities of student youth]. (Ext. abstract of PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].

Petrova, I. V. (2005). Dozvillia v zarubizhnykh krainakh [Leisure in foreign countries]. Kyiv: Kondor [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-04

Як цитувати

Myroshnychenko, V. (2021). ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДИТЯЧОМУ ЗАКЛАДІ ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ. Естетика і етика педагогічної дії, (23), 249–255. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.23.238290

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ