ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ПРОЦЕСІ ЗМІШАНОЇ ОСВІТНЬОЇ ВЗАЄМОДІЇ

Автор(и)

  • O. Danysko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.23.238284

Ключові слова:

організаційно-педагогічні умови, професійна підготовка, майбутні вчителі фізичної культури, змішане навчання, комбіноване освітнє середовище

Анотація

У статті визначено та схарактеризовано організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в процесі змішаного навчання як сукупність об’єктивних можливостей інтеграції змісту, форм, методів і засобів у штучно створеному освітньому середовищі, що забезпечує досягнення поставленої освітньої мети та результатів навчання. Такими умовами визначено: формування ціннісного ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності; оновлення та структурування змісту освітнього контенту з урахуванням особливостей професійної діяльності; використання сучасних педагогіч­них технологій та електронних освітніх ресурсів у навчально-виховному процесі; розвиток у здобувачів освіти досвіду взаємодії у комбінованих освітніх середовищах на рівнях «студент-інтерфейс», «студент-контент», «студент-студент», «студент-викладач»; формування практичного досвіду використання цифрових технологій і створення персонального інформа­ційно-освітнього середовища як інструменту інноваційної діяльності вчителя НУШ, засобу творчого вирішення професійних завдань.

Посилання

Digital Transformation A Framework for ICT Literacy. A Report of the International ICT Literacy Pane. (2002). Retrieved from chrome-extension:// efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/viewer.html?pdfurl=https%3A%2F%2Fwww.ets.org%2FMedia%2FResearch%2Fpdf%2FICTREPORT.pdf&clen=1477465&chunk=true

Koncepcija cyfrovoji transformaciji nauky ta osvity na period do 2026 roku: Projekt. [The concept of digital transformation of science and education for the period up to 2026: Project]. Retrieved from https://mon.gov.ua/ua/news/koncepciya-cifrovoyi-transformaciyi-osviti-i-nauki-mon-zaproshuye-do-gromadskogo-obgovorennya [in Ukrainian].

Medvedeva, M. (2015). Formirovanie gotovnosti budushhih uchitelej k rabote v uslovijah smeshannogo obuchenija [Formation of future teachers’ readiness to work in the conditions of blended learning]. (Ext. abstract of PhD diss.). Federalnoe gosudarstvennoe bjudzhetnoe obrazovatelnoe uchrezhdenie vysshego professionalnogo obrazovanija “Nizhegorodskij gosudarstvennyj arhitekturno-stroitelnyj universitet”, Nizhnij Novgorod [in Russian].

Newman, M. (2010). Networks: An introduction. Oxford, England: Oxford University Press.

Peretvorennja nashogho svitu: Porjadok dennyj u sferi stalogho rozvytku do 2030 roku. Rezoljucija Gheneraljnoji Asambleji OON [Transforming our world: the 2030 Agenda for Sustainable Development. Resolution the General Assembly United Nations]. (2015).

Retrieved from https://www.ua.undp.org/content/ukraine/uk/home/library/ sustainable-development-report/the-2030-agenda-for-sustainable-development.html [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennja Koncepciji rozvytku pedaghoghichnoji osvity [On the approved ‘Concept of Pedagogical Education Development]. (2018). Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy № 776 [Order of the Ministry of Education and Science, 16.07.2018, №776] [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennja profesijnogho standartu “Vchytelj pochatkovykh klasiv”, “Vchytelj zakladu zaghaljnoji serednjoji osvity”, “Vchytelj z pochatkovoji osvity (z dyplomom molodshogho specialista)” [On approval of the professional standard “Primary School Teacher”, “Compulsory Secondary School Teacher”, “Primary School Teacher (with a diploma of junior specialist)”]. (2020). Nakaz Ministerstva rozvytku ekonomiky, torghivli ta siljsjkogho ghospodarstva № 2736 [Order of the Ministry of Economic Development, Trade and Agriculture, 23.12.2000, №2736]. Retrieved from https://mon.gov.ua/ua/news/ zatverdzheno-profstandart-vchitelya-pochatkovih-klasiv-vchitelya-zakladu-zagalnoyi-serednoyi-osviti-i-vchitelya-z-pochatkovoyi-osviti [in Ukrainian].

Rooney, J. E. (2003). Blending learning opportunities to enhance educational programming and meetings. Association Management, 55 (5), 26-32 [in English].

Shemyghon, N. (2012). Sutnistj motyvacijno-cinnisnogho stavlennja studentiv do majbutnjoji profesijnoji dijaljnosti [The Essence of Motivational Value Attitudeof Students to Future Careers]. Problemy inzhenerno-pedaghoghichnoji osvity [Problems of engineering pedagogic], 36, 250-254 [in Ukrainian].

Smulson, M., Lototska, Yu., Nazar, M., Ditiuk, P., & Kovalenko-Kobylianska, I. (2015). Intelektualjnyj rozvytok doroslykh u virtualjnomu osvitnjomu prostori [Intellectual development of adults in the virtual educational space: monograph]: Monografija. Kyiv, Pedaghoghichna dumka [in Ukrainian].

Wolff, L.-A. (2020). Sustainability education in risks and crises: Lessons from Covid-19. Sustainability, 12, 5205, 1-6. DOI: 10.3390/su12125205

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-04

Як цитувати

Danysko, O. (2021). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ПРОЦЕСІ ЗМІШАНОЇ ОСВІТНЬОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Естетика і етика педагогічної дії, (23), 227–241. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.23.238284

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ