ПРИНЦИПИ І ЗАКОНОМІРНОСТІ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • Andrii Tereshchenko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2020.21.218095

Ключові слова:

organizational culture, organizational culture of the teacher, principles, regularities, educational environment of higher education institution, future primary school teachers

Анотація

Автором обґрунтовано актуальність порушеної проблеми, зумовленої необхідністю здійснення системних міждисциплінарних науково-педагогічних досліджень на основі інтеграції здобутків, досягнень у сфері освіти і науки в Україні та зарубіжжі. Здійснено аналіз принципів і закономірностей розвитку організаційної культури майбутніх учителів початкових класів, окреслено їх сутність.

Ключові слова: організаційна культура; організаційна культура вчителя; принципи; закономірності; освітнє середовище закладу вищої освіти; майбутні вчителі початкових класів

Посилання

Hladush, V. A., & Lysenko, H. I. (2014). Pedahohika vyshchoi shkoly: teoriia, praktyka, istoriia [Higher school pedagogy: theory, practice, history]: navch. posib. Dnipropetrovsk [in Ukrainian].

Honcharenko, S. (2012). Pedahohichni zakony, zakonomirnosti, pryntsypy. Suchasne tlumachennia [Pedagogical laws, patterns, principles. Modern interpretation]. Rivne: Volynski oberehy [in Ukrainian].

Kachalov, D. V. (2011). Koncepcija formirovanija pedagogicheskoj kultury u studentov vuza – budushhih uchitelej v innovacionnoj obrazovatelnoj srede [The concept of formation of pedagogical culture at university students – future teachers in the innovative educational environment]: monografija. Moscow: Akademija Estestvoznanija [in Russian].

Kontseptsiia rozvytku pedahohichnoi osvity [The concept of development of pedagogical education]. (2018). Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 16 lypnia 2018 r. № 776 [Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine dated July 16, 2018 № 776]. Retrieved from https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-koncepciyi-rozvitku-pedagogichnoyi-osviti [in Ukrainian].

Lozovaja, V. I., Kamyshanchenko, E. N., Moskalenko, P. G., & Trocko, A. V. (1997). Pedagogika [Pedagogy]: ucheb. posob. Belgorod: Izd-vo Belgorodskogo gosuniversiteta [in Russian].

Tovkanets H. V. (2017). Zakonomirnosti i pryntsypy stratehii formuvannia pedahohichnoi kultury maibutnoho vchytelia [Laws and principles of the development strategy during the future teacher pedagogical culture formation]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Pedahohika. Sotsialna robota, 1, 291-294 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-31

Як цитувати

Tereshchenko, A. (2021). ПРИНЦИПИ І ЗАКОНОМІРНОСТІ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Естетика і етика педагогічної дії, (21), 81–88. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2020.21.218095

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНА ЕСТЕТИКА ТА ЕТИКА