ТРЕНІНГ У НЕФОРМАЛЬНІЙ ОСВІТІ ВЧИТЕЛІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2018.18.176339Ключові слова:
неформальна освіта, неформальна освіта вчителів початкової школи, тренінг, методи активного навчання, Нова українська школаАнотація
У статті проаналізовано особливості неформальної освіти вчителів початкової школи. Розкривається сутність тренінгу як однієї з форм неформальної освіти вчителів школи І ступеня, описано практичне використання в ньому активних методів навчання. Показано практичний досвід застосування тренінгу в умовах становлення Нової української школи на прикладі Квітневої ОТГ Житомирської області Попільнянського району.
Посилання
Andrushchenko, V. (2013, lystopad). Filosofiia neformalnoi osvity: problemy ta perspektyvy rozvytku. Vyshcha osvita Ukrainy [Higher education of Ukraine], 4(51), 5-9.
Demchenko, V. V. (2012). Tezaurus metodychnoho pratsivnyka [Thesaurus Methodologist]. Rivne: ROIPPO.
Fedorchuk, V. M. (2014). Treninh osobystisnoho zrostannia [Training of personal growth]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury.
Hrynevych, L., Elkin, O., Kalashnikova, S., Kobernyk, I., Kovtunets, V., Makarenko, O. … Shyian, R. (2016). Nova Ukrainska shkola: kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly [New Ukrainian School: Conceptual Principles for Reforming the Secondary School]. M. Hryshchenko (Ed.). Kyiv: MON Ukrainy.
Sihaieva, L. Ye. (2011). Kharakterystyka struktury osvity doroslykh v suchasnii Ukraini [Characteristics of the structure of adult education in modern Ukraine]. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu im. I. Franka [Bulletin of the Zhytomyr Ivan Franko State University] (Is. 59, pp. 38-42).
Sitnikov, A. P. (1996) Akmeologicheskij trening: teorija, metodika, psihotehnologii [Akmeological training: theory, method, psychotechnology]. Moscow: Tehnologicheskaja shkola biznesa.
Vachkov, I. V. (1999). Osnovy tehnologii gruppovogo treninga [Fundamentals of group training technology]. Moscow: Izdatelstvo “Os-89”.
Vachkov, I. V., Derjabo, S. D. (2004). Okna v mir treninga: metodologicheskie osnovy subektivnogo podhoda k gruppovoj rabote [Windows in the world of training: the methodological foundations of a subjective approach to group work]. Sankt-Peterburg: Rech.
Zakon Ukrainy “Pro osvitu” [Law of Ukraine “On Education”] (2017). Retrieved from http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 (05.01.2018).