НАЦІЄТВОРЧА КОНЦЕПЦІЯ ІВАНА АНДРІЙОВИЧА ЗЯЗЮНА В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Olena Semenoh

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2018.18.176314

Ключові слова:

націєтворча концепція, педагогічна освіта, Іван Андрійович Зязюн, особистість, школа, учень, учитель, честь, гідність, педагогіка добра

Анотація

У статті на основі аналізу наукових розвідок, художньо- педагогічного наративу «Педагогіка добра», численних виступів доктора філософських наук, професора, академіка НАПН України І. А. Зязюна окреслено основні концепти націєтворчої концепції ученого-філософа, естета, педагога і психолога, основоположника педагогічної майстерності в умовах викликів і перспектив реалізації Концепції «Нова українська школа» (2016).

Посилання

Filipchuk, H. H. (2014). Natsiietvorchist osvity. [Nation-building education]. Chernivtsi: Green Bukovina.

Lavrinenko, O. (2016). Estetychni tsinnosti u liudynotsentrystskii filosofii I. A. Ziaziuna. [Aesthetic Values in Man-Centered Philosophy I. A. Ziaziun]. L. l. Tovazhnyansky, O. G. Romanovsky. (Eds.). Problems and prospects of the formation of the national humanitarian elite (Proceedings 45 (49), Part 1, pp. 54–62). Kharkiv: NTU “KhPI”.

Matsko, L., Semenoh, O., Hruba, T., & Symonenko, T. (Comp.) (2017). Ukrainska mova: prohrama dlia profilnoho navchannia uchniv 10–12 klasiv (profil – ukrainska filolohiia). [Ukrainian language: a program for profile education of pupils of grades 10–12 (profile – Ukrainian philology)]. Retrieved from URL: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html

Semenog, O. (2015). Urok ukrainskoi movy u vymirakh pedahohichnoi dii. [The lesson of the Ukrainian language in terms of pedagogical action]. Sumy: Sumy A. S. Makarenko State Pedagogical University.

Tovkalo, M. (Ed.) (2016). Nova ukrainska shkola: osnovy Standartu osvity. [New Ukrainian School: Fundamentals of the Standard of Education]. Lviv.

Ukraina. (1971). Slovnyk ukrainskoi movy: v 11 tomakh. [Dictionary of the Ukrainian language: in 11 volumes]. (Vol. 2). Retrieved from URL: http://sum.in.ua/s/ghidnistj

Ukraina. (2017). Proekt kontseptsii rozvytku pedahohichnoi osvity. [Draft concept of pedagogical education development]. Retrieved from URL: https://osvita.ua/school/ reform/58718/

Yaremenko, V. V., Slipushko, O. M. (2006). Novyi tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy: 200 000 sliv. [New Explanatory Dictionary of the Ukrainian Language: 200,000 words]. (Vol. 1). Kiev: Aconit.

Zakyrova, A. F. (2011). Osnovy pedagogicheskoj germenevtiki. [Fundamentals of pedagogical hermeneutics]. Tyumen: Publishing House of Tyumen State University.

Ziaziun, I. A. (1999). Liudyna v konteksti humanitarnoi filosofii. [Man in the context of humanitarian philosophy]. I. Ziaziun, T. Levovitsky, N. Nichkalo, I. Vilsh (Eds.). Professional education: pedagogy and psychology (Vol. 1, pp. 323-332). Kyiv, Czestochowa.

Ziaziun, I. A. (2000). Pedahohika dobra: idealy i realii. [Pedagogics of good: ideals and realities]. Kyiv: MAUP.

Ziaziun, I. A. (2009). Uchytel v tenetakh Biloi knyhy. Pedahohika vyshchoi shkoly: metodolohiia, teoriia, tekhnolohii. [Teacher in the White Book Library. High School Pedagogy: Methodology, Theory, Technology]. Kyiv: Institute of Higher Education of the National Academy of Sciences of Ukraine.

Ziaziun, I. A. (2011). Kontseptualni pidkhody do rozvytku bahatorivnevoi pedahohichnoi osvity v Ukraini. [Conceptual approaches to the development of multi-level pedagogical education in Ukraine]. Kyiv.

Ziaziun, I. A. (2012). Nemaie pedahohiky bez pedahoha… [No pedagogy without a teacher]. Ridna shkola, 4/5, 19-23.

Ziaziun, I. A., Myropolska, N. Ye., & Khliebnikova, L. O. (1998). Teoretychni aspekty kultury i kulturnoho rozvytku liudyny. [Theoretical aspects of culture and cultural development of man]. Kyiv: IZMN.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-09

Як цитувати

Semenoh, O. (2018). НАЦІЄТВОРЧА КОНЦЕПЦІЯ ІВАНА АНДРІЙОВИЧА ЗЯЗЮНА В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Естетика і етика педагогічної дії, (18), 30–43. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2018.18.176314

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ