ЦІННІСНО-СМИСЛОВЕ ЯДРО КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ІВАНА ЗЯЗЮНА

Автор(и)

  • Oleksandr Kucheriavyi

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2018.18.176313

Ключові слова:

У статті розкривається ціннісно-смислова основа концептуального бачення І. А. Зязюном шляхів оновлення національної педагогічної освіти. Акцентується на особистісному складнику в системі виокремлених ученим професійних характеристик учителя, якими майбутній педагог оволодіває на різних ступенях проф

Анотація

У статті розкривається ціннісно-смислова основа концептуального бачення І. А. Зязюном шляхів оновлення національної педагогічної освіти. Акцентується на особистісному складнику в системі виокремлених ученим професійних характеристик учителя, якими майбутній педагог оволодіває на різних ступенях професійної підготовки (їм відповідають певні якісні перебудови в його професійній свідомості, самосвідомості і діяльності). Актуалізується ціннісно-змістова сутність визначених ним рівнів готовності до педагогічної дії в контексті її значення для суспільства й особистості.

Посилання

Ziaziun, I. A., Sahach, H. M. (1997). Krasa pedahohichnoi dii. [The beauty of pedagogical action]. Kyiv: Ukrainian-Finnish Institute of Management and Business.

Ziaziun, I. A. (2000). Pedahohika dobra: idealy i realii. [Pedagogics of good: ideals and realities]. Kyiv: MAUP.

Ziaziun, I. A. (2000). Rol pidsvidomosti u rozvytku osobystosti. [The role of the subconscious in the development of personality]. I. Zіazіun, T. Levovitsky, N. Nichkalo, I. Vilish (Eds.). Professional education: pedagogy and psychology (Vol. 2, pp. 183-215). Kiev, Czestochowa.

Ziaziun, I. A., Kramushchenko, L. V., Kryvonos, I. F. (2008). Pedahohichna maisternist. [Pedagogical Skill]. (Kind 3). I. A. Zyazun (Ed.). Kyiv: SPD Bogdanova A. M.

Ziaziun, I. A. (2008). Filosofiia pedahohichnoi dii. [Philosophy of pedagogical action]. Cherkasy: Cherkasy Bogdan Khmelnitsky National University.

Kontseptualni pidkhody do rozvytku bahatorivnevoi pedahohichnoi osvity v Ukraini (2011). [Conceptual approaches to the development of multi-level pedagogical education in Ukraine]. (2011). V. Andrushchenko, I. Ziaziun (Compiler). Kiev: National Pedagogical Drahomanov University.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-09

Як цитувати

Kucheriavyi, O. (2018). ЦІННІСНО-СМИСЛОВЕ ЯДРО КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ІВАНА ЗЯЗЮНА. Естетика і етика педагогічної дії, (18), 22–30. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2018.18.176313

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ