ТЕХНОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УНІВЕРСИТЕТАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2017.16.176004Ключові слова:
самостійна позааудиторна робота, технологія організації самостійної позааудиторної роботи, складники технології, етапи, майбутні вчителі іноземної мови, університети Великої БританіїАнотація
У статті схарактеризовано технологію організації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії. З’ясовано, що її зміст реалізується на основі традиційного, практично-орієнтованого, когнітивного, емпіричного та соціально-значущого концептуально-ціннісних підходів. Вказано, що різноманітність видів самостійної позааудиторної роботи визначається змістом, метою навчальної дисципліни, місцем виконання та характером пізнавальної активності студентів та забезпечується традиційними, електронними та людськими ресурсами. Визначено педагогічні умови ефективної реалізації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії.
Посилання
Honcharenko, S. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv: Lybid, 376.
Hutsan, T. V. Pedahohichni umovy formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv ekonomiky do profilnoho navchannia starshoklasnykiv [Pedagogical conditions of formation of readiness of future teachers of economics for profile education of senior pupils]. Sotsium. Nauka. Kultura. XI Mizhnarodna naukova internet- konferentsiia. Available at : http://intkonf.org/gutsan-tg-pedagogichni-umovi-formuvannya- gotovnosti-maybutnih-vchiteliv-ekonomiki-do-profilnogo-navchannya-starshoklasnikiv/
Dychkivska, I. M. (2012). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Innovative pedagogical technologies]. Kyiv: Akademvydav, 352.
Leshchenko, M. P. (1997). Tekhnolohii pidhotovky vchytelia do estetychnoho vykhovannia za rubezhem [Technologies of teacher training for aesthetic education abroad]. Kyiv, 53.
BA (Hons) Education Studies (2013). Centre for Education Studies, University of Warwick. Available at : http://www2.warwick.ac.uk/study/undergraduate/ courses/depta2z/instituteofeducation/
Benson, Ph., Grabe, W., Stoller, F. L. (2001). Teaching and Researching Autonomy in Language Learning: Applied Linguistics in Action. Pearson Education, 260.
Harmer, J. (1999). The practice of English Language Teaching. Longman, 296.
Holec, H. (1981). Autonomy and Foreign Language Learning. Oxford: Pergamon, 64.
Hurd, St., Lewis, T. (Eds.). (2008). Language Learning Strategies in Independent Settings. Multilingual Matters, 329.
Lewis, T. Elodie, V. (2011). The Notions of Control and Consciousness in Learner Autonomy and Self-Regulated Learning: a Comparison and Critique. Innovation in Language Learning and Teaching, 5 (2), 205-219.
PGCE Modern Languages Handbook 2011-12 (2011). Newcastle University. Available at : http://www.ncl.ac.uk/ecls/secpgcepart/documents/subjects/ MFL%20handbook%202011-12%20Final%20version.pdf
Resources for Independent Language Learning: Design and Use (2012). Ciel Language Support Network. Available at : https://www.llas.ac.uk/resources/gpg/1405
Supporting Independent Language Learning: Development for Learners and Teachers (2012). Ciel Language Support Network. Available at : https://www.llas.ac.uk/resources/gpg/1410
Toohey, S. (1999). Beliefs, Values and Ideologies in Course Design. Designing Courses for Higher Education. Buckinghamm: SRHE&Open University, 44-69.
White, C. (2007). Innovation and Identity in Distance Language Learning and Teaching. Innovation in Language Learning and Teaching, 1 (1), 97-110.