МЕТОДИ І ПРИЙОМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА

Автор(и)

  • Leila Sultanova

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2017.16.175995

Ключові слова:

метод, прийом, класифікація методів навчання, полікультурна освіта

Анотація

У статті проаналізовано найбільш поширені класифікації методів навчання. З’ясовано, що доцільною у виборі методів викладання дисципліни «Полікультурна освіта майбутнього викладача вищого навчального закладу» є орієнтація на класифікацію, запропоновану Ю. Бабанським. Відповідно, охарактеризовано такі три групи методів: організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності; стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності; контролю і самоконтролю за ефектив- ністю навчально-пізнавальної діяльності. Представлено методи та прийоми навчання, рекомендовані нами для проведення тренінгу з розвитку критичного мислення.

 

Посилання

Morozova, N. G. (1979). Teacher of cognitive interest [Teacher of cognitive interest]. Pedagogika i psihologija, 2, 21-24.

Gricanov, A. A. (Ed.). (2003). Novejshij filosofskij slovar [The newest philosophical dictionary]. Minsk: Knizhnyj Dom, 1280.

Babanskiy, Yu. K. (1983). Pedagogika [Pedagogy]. Moscow: Prosveshhenie, 608.

Gorbanevskiy, M. V. (Ed.). (2005). Spornye teksty SMI i sudebnye iski: Publikacii. Dokumenty. Jekspertizy. Kommentarii lingvistov [Controversial media texts and lawsuits: Publications. Documentation. Examinations. Comments by linguists]. Moscow: Prestizh, 200.

Ilichev, L. F., Fedoseev, P. N., Kovalev, S. M., Panov, V. G. (Eds.). (1983). Filosofskiy entsiklopedicheskiy slovar [Philosophical Encyclopedic Dictionary]. Moscow: Sovetskaya entsiklopediya, 840.

Shhukina, G. I. (1979). Aktivizatsiya poznavatelnoy deyatelnosti uchashchikhsya v uchebnom protsesse [Activation of the cognitive activity of students in the learning process]. Moscow: Prosveshhenie, 160.

Bloom, B. (1956). Taxonomy of educational objectives: The classification of educational goals. Handbook I: Cognitive domain. New York: Longmans, Green and Co, 207.

Tryon, R. C. (1939). Cluster analysis. London: Ann Arbor Edwards Bros, 139.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-09

Як цитувати

Sultanova, L. (2017). МЕТОДИ І ПРИЙОМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА. Естетика і етика педагогічної дії, (16), 126–137. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2017.16.175995

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА