ДІАЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС У МУЗЕЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ УКРАЇНИ ТА ІСПАНІЇ

Автор(и)

  • Iryna Lysakova

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2017.16.175985

Ключові слова:

діалог, дискурс, діалогічний дискурс, текст, музейна педагогіка

Анотація

У статті розглянуто властивості діалогічного дискурсу як способу спілкування відвідувачів музейної установи з її експозицією. Проаналізовано досвід роботи музейних установ Іспанії та України, охарактеризовано основні досягнення музейних інституцій цих країн у напрямі утвердження принципу діалогічності культур. Доводиться доцільність використання діалогічного дискурсу в роботі з дитячою та підлітковою аудиторією.

Посилання

Bezuhla, L. R. Dialoh, dialohichnyi tekst ta dialohichnyi dyskurs [Dialogue, dialogic text and dialogic discourse]. Available at: http://dspace.univer.kharkov.ua/ bitstream/123456789/4934/2/L.R.%20Bezugla.pdf

Muzeinyi prostir [Museum space] (2014), 4(14). Available at: http://prostir.museum/ua/topic.

Stolyarov, B. A. (2004). Muzeynaya pedagogika. Istoriya, teoriya, praktika [Museum pedagogy. History, theory, practice]. Moscow: Vysshaya shkola, 216.

Museo del Prado Available at: https://www.museodelprado.es/aprende/ educacion/el-arte-de-educar/visitas-en-familia

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-09

Як цитувати

Lysakova, I. (2017). ДІАЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС У МУЗЕЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ УКРАЇНИ ТА ІСПАНІЇ. Естетика і етика педагогічної дії, (16), 94–105. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2017.16.175985

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНА ЕСТЕТИКА ТА ЕТИКА