ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: АКСІОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ

Автор(и)

  • Bohdana Bahai

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2017.15.175937

Ключові слова:

аксіологічний підхід, готовність до інноваційної педагогічної діяльності, цінності, ціннісні орієнтації

Анотація

У статті проаналізовано аксіологічні засади формування готовності до інноваційної педагогічної діяльності майбутніх учителів в умовах освітнього середовища педагогічного коледжу. Розглянуто цінності, ціннісні орієнтації у структурі готовності до інноваційної педагогічної діяльності. Представлено рекомендації щодо формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної педагогічної діяльності, розроблені викладачами Комунального закладу Львівської обласної ради «Бродівський педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» на основі результатів колективного дослідження з проблеми формування готовності майбутнього педагога до інноваційної діяльності в умовах освітнього середовища.

Посилання

Abulhanova-Slavskaya, K. A. (1991). Strategiya zhizni [Strategy of life]. Moscow: Myisl, 299.

Anisimov, S. F. (2001). Vvedenie v aksiologiyu [Introduction to axiology]. Moscow: Sovremennyie tetradi, 128.

Dyachenko, M. I., Kandyibovich, L. A. (1976). Psihologicheskie problemyi gotovnosti k deyatelnosti [Psychological problems of readiness for activity]. Minsk: Izdatelstvo BGU, 176.

Ihnatiuk, O. A., Yakovenko, T. V. (2007). Struktura profesiinoi hotovnosti maibutnikh pedahohiv do pedahohichnoi diialnosti [The structure of professional readiness of future teachers for pedagogical activities]. Tovazhnianskyi, L. L., Romanovskyi, O. H. eds. Problemy ta perspektyvy formuvannia natsionalnoi humanitarno-tekhnichnoi osvity. Kharkiv: NTU “KhPI”, 15-16 (19/20), 249-258.

Kagan, M. S. (1997). Filosofskaya teoriya tsennostey [Philosophical theory of values]. Sankt-Peterburg: LLP TC “Petropolis”, 205.

Matviienko, O. V. (2006). Psykholoho-pedahohichni osoblyvosti formuvannia tsinnisnykh oriientatsii u maibutnikh uchyteliv [Psycho-pedagogical features of formation of valuable orientations of the future teachers], 21. Lviv: Lviv National Ivan Franko University, 34-39.

Onyshchuk, L. A. (2009). Innovatsiina stratehiia reformuvannia systemy osvity v Ukraini [The innovative strategy to reform the education system in Ukraine]. Ziaziun I. A. ed. Profesiina osvita: tsinnisni oriientatsii suchasnosti. Instytut pedahohichnoi osvity i osvity doroslykh APN Ukrainy. Kharkiv: NTU KhPI, 101-109.

Slastenin, V. A. (1998). Aksiologicheskie osnovyi pedagogiki [Education foundations Axiological]. Slastenin, V. A., Isaev I. F., Mischenko, A. I., Shiyanov, E. N. Pedagogika. Moscow: Shkola-Press, 512.

Frolov, I. T. ed. (1987) Filosofskiy slovar [Philosophical dictionary]. Moscow: Politizdat, 590.

Schurkova, N. E. (1998) Praktikum po pedagogicheskoy tehnologii [Workshop on Pedagogical Technology]. Moscow: Pedagogicheskoe obschestvo Rossii, 250.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-09

Як цитувати

Bahai, B. (2017). ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: АКСІОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ. Естетика і етика педагогічної дії, (15), 162–172. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2017.15.175937

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ