РЕФОРМУВАННЯ ДИТЯЧОЇ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ НА КІРОВОГРАДЩИНІ У 80-ті РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ

Автор(и)

  • Irina Murovana

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2017.15.175891

Ключові слова:

реформування, дитяча хореографічна освіта, безперервна хореографічна освіта, естетичне виховання, хореографічні колективи, керівники дитячих хореографічних колективів

Анотація

У статті проаналізовано специфіку реформування дитячої хореографічної освіти на Кіровоградщині у 80-ті роки ХХ століття, коли відбувалися значні зрушення в системі позашкільної освіти. Педагоги- новатори концентрували увагу на розробці нових методик культурно- виховної роботи в позашкільних закладах, особливо важливими стали заходи, спрямовані на формування інтересу до навчання в хореографічних гуртках. Хореографічна освіта набувала ознак безперервної освіти. Участь дітей у роботі хореографічних колективів спрямовувалася на естетичне виховання, розширення світогляду та формування моральних якостей особистості.

Посилання

Berezivska, L. D. (2008). Reformuvanniy chkilnoi osviti v Ukraini u XX stolitti [Reforming of the school education in Ukraine in the XX century]. Kyiv: Bogdanova A. M., 406.

Kizimenko, V. O. (2006). Іstoriya Kirovogradskogo oblasnogo czentru dityachoi ta iunatskoi tvorchosti (2006). [History of Kirovohrad Regional Centre of Children's and Youth Art]. Kirovograd: Іmeks-LTD, 136.

Pohilenko, V. F. (2012). Tanez mizh nebom I zemleu [Dance between the sky and land]. Kirovograd: Іmeks-LTD, 352.

Pohilenko, V. F. (2014). Chkola rumanizmu, lubovi ta krasi [The school of humanism, love and beauty]. Kirovograd: Іmeks-LTD, 240.

Shevchenko, S. I. (2005). Istoriya Kirovogradskogo derzavnogo pedagogichnogo universiteti imeni Volodivira Vinnichenka (1964–1999 rr.). [History of Kirovohrad V. Vynnychenko State Peagogical University (1964–1999)]. Kirovograd: Akord, 127.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-09

Як цитувати

Murovana, I. (2017). РЕФОРМУВАННЯ ДИТЯЧОЇ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ НА КІРОВОГРАДЩИНІ У 80-ті РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ. Естетика і етика педагогічної дії, (15), 97–107. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2017.15.175891

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА