КОМПОЗИЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.20.171666Ключові слова:
професійна підготовка, майбутній учитель образотворчого мистецтва, композиційна компетентність, композиція, закони композиціїАнотація
У статті наголошено на важливості формування в майбутніх учителів образотворчого мистецтва композиційної компетентності як основного компонента їх професійної підготовки. Знання законів, правил і прийомів композиції (цілісності, єдності, симетрії й асиметрії, масштабу, ритму і пропорції, нюансу і контрасту, статики й динаміки, перспективи, групування, підбору кольорового вирішення твору тощо), вдале їх застосування в художній практиці складає основу композиційної компетентності вчителя образотворчого мистецтва.
Посилання
Arnheim, R. (1994). Iskusstvo i vizualnoe vospriiatie [Art and visual perception]. Moscow: Iskusstvo [in Russian].
Shorohov, E. N. (1986). Kompozitsiia [Composition]. Moscow: Prosveshchenie [in Russian].
##submission.downloads##
Як цитувати
Digtiar, N., & Tarasenko, O. (2019). КОМПОЗИЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Естетика і етика педагогічної дії, (20), 136–144. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.20.171666
Номер
Розділ
МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА