ЕТИЧНИЙ КОМПОНЕНТ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ

Автор(и)

  • Liudmyla Lyktei

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.20.171639

Ключові слова:

методична компетентність, методика, педагогіка, педагогічна освіта, етика, етичний компонент, викладач

Анотація

У статті окреслено різноманітні підходи до проблеми розвитку етичного компонента методичної компетентності викладача педагогіч­ного коледжу, його педагогічної майстерності як найвищого рівня  професійної діяльності. Проаналізовано елементи етичного компонента викладача та його педагогічної культури: гуманістичну спрямованість, методичну компетентність, педагогічні здібності тощо. Висвітлено вплив етичної  діяльності педагога на формування його методичної компетентності.

Посилання

Artemova, L. V. (2008). Pedahohika i metodyka vyshchoi shkoly [Pedagogy and methodology of higher education]. Kyiv[in Ukrainian].

Bibik, N. M. (Ed.). (2018). Nova ukrainska shkola: poradnyk dlia vchytelia [New Ukrainian School: Teacher Advice]. Kyiv: Litera LTD [in Ukrainian].

Boltromyuk, D. (2018). Zahalnopedahohichni chynnyky u formuvanni osobystosti pid chas vykhovnoho protsesu [General pedagogical factors in the formation of personality during the educational process]. Primary school: scientific and methodological journal, 12, 6-8 [in Ukrainian].

Karpova, L. G. (2002). Sutnist profesiinoi kompetentnosti vykladacha [Essence of professional training of the teacher], Teacher Training of Teachers of Higher Educational Institutions: Materials of Interuniversity Scientific and Practical Conference. Xarkiv: ATS [in Ukrainian].

Khoruzha, L. L. (2003). Rozvytok etychnoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia yak bahatofaktornyi protses [Development of the ethical competence of the future teacher as a multifactorial process]. Pedagogy and psychology of vocational education. Scientific and methodological journal, 5, 42-44 [in Ukrainian].

Komenskyi, Ya. A. & A. Piskunov (Eds.). (1982). Izbrannye pedagogicheskie sochineniia [Selected pedagogical works]: in 2 tomes. Vol. 2. M.: Pedagogika [in Russian].

Kontseptualni zasady rozvytku pedahohichnoi osvity Ukrainy ta yii intehratsii v yevropeiskyi osvitnii prostir [Conceptual principles of the development of Ukrainian pedagogical education and its integration into the European educational space]. (2004). Approved by order of Ministry of Education and Science No 998 dated December 31. Retrieved from http://www.mon.gov.ua/education/average/topic/rozv/knc.doc [in Ukrainian].

Lyubarets, V. V. (2012). Etychna skladova u formuvanni profesiinoi kompetentnosti fakhivtsiv sfery turyzmu [Ethical component in the formation of professional competence of specialists in the sphere of tourism]. Retrieved from http://lib.iitta.gov.ua/8428/ [in Ukrainian].

Ognevyuk, V. O. (2009). Rol pedahohichnoi etyky u profesiinii pidhotovtsi suchasnoho vchytelia [The role of pedagogical ethics in the professional training of a modern teacher], Materials of All-Ukrainian. scientifically-methodical conf. Kyiv: KMPU by B. D. Grinchenko[in Ukrainian].

Podolak, L. G., & Yurchenko V. I. (2006). Psykholohiia vyshchoi shkoly [Psychology of Higher School]. Kyiv: Fil-studio [in Ukrainian].

Tsiuniak, O. P., & Dovbenko, S. Yu. (2019). Pedahohichna innovatyka [Pedagogical Innovation]. Ivano-Frankivsk [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНА ЕСТЕТИКА ТА ЕТИКА