НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171605Ключові слова:
вчитель, неперервна освіта дорослих, неформальна освіта, післядипломна освіта, професійний розвитокАнотація
Стаття присвячена аналізу професійного розвитку педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. Визначено роль неперервної освіти у підготовці педагогів у зарубіжних країнах і в Україні. Доведено необхідність системного впровадження освітніх інновацій у зміст післядипломної педагогічної освіти. Здійснено опитування вчителів із метою оцінювання різних видів підвищення кваліфікації в умовах післядип- ломної освіти. Узагальнено сучасні тенденції і напрями удосконалення професійного розвитку вчителів у післядипломній педагогічній освіті.
Посилання
Kremen, V. H. (2003). Osvita i nauka Ukrainy: shliakhy modernizatsii (fakty, rozdumy, perspektyvy). Kyiv: Hramota, 216.
Lukianova, L. B., Sihaieva, L. Ye. Anishchenko, O. V. (2012). Osvita doroslykh: teoretychni i metodolohichni zasady. Kyiv : Ped. dumka, 272.
Oliinyk, V. V. (2013). Vidkryta pisliadyplomna pedahohichna osvita i dystantsiine navchannia v zapytanniakh i vidpovidiakh. Kyiv: A. S. K., 312.
Protasova, N. H. (2001). Pisliadyplomna osvita pedahohiv yak vidkryta systema. Pisliadyplomna osvita v Ukraini, 1, 10-13.
Pukhovska, L. I. (2011). Teoretychni zasady profesiinoho rozvytku vchyteliv: rukh do kontseptualnoi karty. Porivnialna profesiina pedahohika, 1, 97-107.
Hopkins, D. (Ed.). (1986). Inservice Training and Educational Development: An International Survey. London, Sydney, Dover, New Hampshire : Croom Helm, 334.
Lambert, D., Totterdell, M. S. (1995). Training tomorrows teachers today. Magister, 5, 56.
Smith, R. (2013). The Role of Higher Education in Initial Teacher Training, 192.