РОЗВИТОК МІЖКУЛЬТУРНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171597Ключові слова:
іншомовна компетентність, комунікативна компетентність, магістр, міжкультурна професійна компетентність, соціокультурна компетентністьАнотація
У статті проаналізовано процес розвитку міжкультурної професійної компетентності майбутніх магістрів педагогіки вищої школи. Визначено й обґрунтовано її складові: іншомовну, соціокультурну і комунікативну компетентності. Доведено вплив міжкультурної профе- сійної компетентності на професійну свідомість майбутніх магістрів педагогіки вищої школи, їхні професійні цінності. Проаналізовано залежність стилю професійного спілкування майбутнього викладача від його міжкультурної професійної компетентності.
Посилання
Andrushchenko, V. (2012). Universytetska osvita: tendentsii zmin. Vyshcha osvita Ukrayiny, 2. Kyiv: Pedahohichna pressa, 5-15.
Bakhov, I. S. (2011). Formation of professional competence of intercultural translators in higher education. Kyiv, 20.
Zhornova, O. I. (2006). The socio-cultural competence of students in the context skip the “weak links” modern educational process. Vyshcha osvita Ukrayiny, 3, 93-100.
Nikolayeva, S. Yu. (Ed.). (2003). Common European Framework of Reference for Languages : Learning, Teaching, Assessment. Kyiv: Lenvit, 273.
Zakiryanova, I. A. (2006). Formuvannia sotsiokulturnoi kompetentnosti u maibutnikh vchyteliv inozemnoi movy v protsesi profesiinoi pidhotovky, Kyiv, 22.
Sekret, I. V. (2010). Inshomovna profesiina kompetentnist: problema vyznachennia. Zbirnyk naukovykh prats' Berdyans'koho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu, 2. Berdyans'k : BDPU, 35-41.