ПРОБЛЕМА ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ДО САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171591Ключові слова:
самоосвіта, особистісно орієнтована підготовка, самоосвітня діяльність, майбутні вчителі математикиАнотація
У статті розглянуто проблему особистісно-орієнтованої підготовки в контексті соціально-педагогічної проблеми. Обґрунтовано актуальність організації самоосвітньої діяльності майбутніх учителів математики як в науковому, так і в практичному аспектах. Науковий аспект пов’язаний з розвитком тих положень теорії і методики професійної освіти, які стосуються її інформального характеру, з оновленням цілей і змісту фахової підготовки майбутнього вчителя математики на основі її гуманізації й особистісної орієнтації. Практичний аспект порушує сукупність проблемних завдань колективів ВНЗ щодо професійного розвитку особистості кожного студента.
Посилання
Zakyrov, H. S. (1967). Samoobrazovanye uchashchykhsya. Kazan', 82.
Samoobrazovanie (1966). Pedagogicheskaja jenciklopedija, 4 (3). Moscow: Sov. jenciklopedija, 775-779.
Klaryn, V. M. (1982). Teorija i praktika obrazovanija vzroslyh v pedagogicheskom nasledii N. K. Krupskoj. Sovetskaja pedagogika, 6, 95-96.
Nalyvayko, H. V. (2000). Stanovlennya ta rozvytok samoosvitn'oyi diyal'nosti vchyteliv. PostMetodyka, 2 (28), 31-32.
Naukovo-piznavalna diialnist uchasnykiv osvitnoho protsesu navchalnykh zakladiv riznykh rivniv akredytatsii (2002). Kyiv: Naukovyi svit, 210.
Sydorchuk, N. H. (2001). Orhanizatsiia samoosvitnoi diialnosti maibutnikh uchyteliv u protsesi vyvchennia predmetiv pedahohichnoho tsyklu. Zhytomyr, 246.