КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАННОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Vyacheslav Kuz’mych

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171590

Ключові слова:

похилий вік, старість, гуманність, гуманне ставлення, гуманізація освіти, критерії та рівні вихованості гуманності

Анотація

У статті визначено поняття «старість»; критерії та рівні вихованості в майбутніх учителів гуманного ставлення до людей похилого віку. Доведено, що визначення мети, змісту та напрямів процесу виховання гуманності має відбуватися з урахуванням рівня вихованості гуманних почуттів у студентів вищих педагогічних навчальних закладів.

Посилання

Bekh, I. D., Hannusenko, N. Yi., Chorna, K. I. (2005). Kontseptsiia vykhovannia humanistychnykh tsinnostei uchniv. Do fakultatyvnoho kursu “Osnovy humanistychnoi morali”. Shkilnyi svit, 45, 4-11.

Bekh, I. D. (2002). Osobystisno-oriientovanyi vykhovnyi protses – skhodzhennia do liudianosti. Kremen, V. H. ed. Rozvytok pedahohichnoi i psykholohichnoi nauky v Ukraini 1992 – 2002, 1. Kharkiv : OVS, 69-83.

Boivan, O. S. (2008). Idei humanistychnoho pidkhodu u vykhovanni v istorii ta teorii pedahohichnoi nauky. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Kyiv: NPU im. M. P. Drahomanova. Tvorcha osobystist uchytelia: problemy teorii i praktyky, 8 (18), 46-50.

Hrynova, M. V., Malakanova, L. V., Sorokina, H. Yu. (2012). Vykhovannia: teoriia i praktyka. Poltava : TOV “Firma Tekhservis”, 216.

Miniailova, A. V. (2010). Humanistychne vykhovannia studentiv u navchalno- vykhovnomu protsesi tekhnichnykh universytetiv. Mykolaiv, 21.

Musatov, S. (2008). Sotsialno-kvalifikatsiini vymohy do diialnosti suchasnoho vchytelia. Naukovi zapysky Instytutu psykholohii imeni H. S. Kostiuka APN Ukrainy, 33. Kyiv, 31-38.

Rodzhers, K. (1984). Jempatija. Viljunas, V. K. (ed.) Psihologija jemocij : teksty. Moskow: Mysl', 135-237.

Tadieieva, I. M. (2003). Vykhovannia humannosti uchniv pochatkovoi shkoly. Sypchenko, V. I. ed. Humanizatsiia navchalno-vykhovnoho protsesu. Sloviansk : Vydavnychyi tsentr SDPU, XVII, 209-215.

Hojft, G. (2003). Gerontopsihosomatika i vozrastnaja psihoterapija. Moscow: Akademija, 364.

Hjelle, L., Ziegler, D. (1997). Teorii lichnosti (Osnovnye polozhenija, issledovanija i primenenie) [Personality Theories: Basic Assumptions, Research, and Applications]. SPb.: Piter Press,608.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-09

Як цитувати

Kuz’mych, V. (2016). КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАННОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ. Естетика і етика педагогічної дії, (14), 79–91. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171590

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНА ЕСТЕТИКА ТА ЕТИКА