ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІЛЮСТРАЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ

Автор(и)

  • Yulia Styrkyna

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171579

Ключові слова:

ілюстрація, візуальний ряд, наочні методи навчання, образні опори, семантизація, прямий і граматико-перекладний методи навчання іноземної мови

Анотація

У статті проаналізовано можливості використання ілюстрацій у підручниках з іноземної мови для студентів вишу. З’ясовано, що потреба у використанні ілюстрацій зумовлена обмеженим вибором навчально- методичних комплектів і недостатністю належного фінансування. Досвідчені вчителі компенсують відсутність ілюстрацій власними добірками. Проаналізовано положення сучасних педагогів щодо можливостей використання ілюстрацій для ефективного навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах.

Посилання

Berman, I. M. (1977). Ocherki metodiki obuchenija chteniju na inostrannom jazyke. Kyiv: Vishha shkola, 175.

Gal'perin, P. Ja. (1959). Razvitie issledovanij po formirovaniju umstvennyh dejstvij. Psihologicheskaja nauka v SSSR, 1. Moscow: APN RSFSR, 12-67.

Grigor'eva, V. G., Troshkina, V. I. Metodicheskoe obespechenie kak faktor povyshenija kachestva obuchenija inostrannomu jazyku. Retrived from: http://www.acis.vis.ru/8/4/1_4/2.htm.

D'jui, D. (1997). Psihologija i pedagogika myshlenija. Moscow: Sovershenstvo, 208.

Komenskij, Ja. A. (1955). Izbrannye pedagogicheskie sochinenija. Moscow: Gospedizdat Min. prosveshhenija RSFSR, 665.

Leont'ev, A. A. (1969). Jazyk, rech', rechevaja dejatel'nost'. Moscow: Prosveshhenie, 214.

Lozanov, G. (1973). Suggestopedija pri obuchenii inostrannym jazykam. Mel'nik, S. I. (Ed.). Metody intensivnogo obuchenija inostrannym jazykam, 1. Moscow, 9-17.

Safonova, E. V. Ispol'zovanie sovremennyh informacionnyh tehnologij, nagljadnosti i tehnicheskih sredstv obuchenija na urokah іnformatiki. Retrived from: http://www.rusedu.info/Article865.html.

Jeremy Harmer, Scott Thornbury & Luke Meddings Coursebooks (2001). A human, cultural and linguistic disaster? The roaring in the chimney. Modern English Teacher, 10(3), 5-15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-09

Як цитувати

Styrkyna, Y. (2016). ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІЛЮСТРАЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ. Естетика і етика педагогічної дії, (14), 31–40. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171579

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ