НІМЕЦЬКОМОВНА ОСВІТА В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ УКРАЇНИ: АСПЕКТИ НАУКОВОГО ДИСКУРСУ В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171578Ключові слова:
німецькомовна освіта, зміст німецькомовної освіти, методика вивчення німецької мови, модернізація змісту освіти, іншомовна освітаАнотація
У статті акцентується увага на тому, що вивчення німецької мови учнями в загальноосвітніх школах України залежить від створення відповідних об'єктивних умов реформування всієї системи освіти та гуманізації навчального процесу, а також врахування закономірностей розвитку теорії і практики у цій сфері в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Особлива увага приділяється провідним аспектам наукового дискурсу в контексті національної політики щодо вивчення німецької мови в школах України в умовах її входження в європейський освітній простір.
Посилання
Kuz`mins`ky`j, A. I., Omelyanenko, V. L. (2008). Pedagogika: Pidruchny`k. Kyiv: Znannya-Pres, 447.
Kushneruk, R. Osnovni aspekty` vy`kladannya nimecz`koyi movy` yak drugoyi inozemnoyi. Retrived from: http://berezne.libr.rv.ua.
Mukatayeva, N. M., Osy`penko, E. O. (2013). Organizaciya navchal`no-vy`xovnogo procesu z inozemny`x mov u 2013/2014 navchal`nomu roci (instrukty`vno- metody`chny`j ly`st). My`kolayiv, 45.
Yevenko, O. V. Vy`vchennya nimecz`koyi movy` yak drugoyi pislya anglijs`koyi. Retrived from: http://ucoz.com.
Nychkalo, N. H., Kudin, V. O. eds. (2002). Profesijna osvita u zarubizhny`x krayinax: porivnyal`ny`j analiz. Cherkasy`: Vy`bir, 322.
Chorna, S. S. (2013). Osobly`vosti navchannya drugoyi inozemnoyi movy` studentiv nemovny`x special`nostej. Pedagogika formuvannya tvorchoyi osoby`stosti u vy`shhij i zagal`noosvitnix shkolax, 33(86). Zaporizhzhya, 646-651.
Deutsch als zweite Fremdsprache. Retrived from: http://www.goethe.de (in German).