ПОЛІПЕДАГОГІЧНИЙ ПРИНЦИП НАВЧАННЯ АНТОНІО САЛЬЄРІ ТА СУЧАСНЕ РОЗУМІННЯ ПОЛІПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЙСНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2022.26.273098Ключові слова:
поліпедагогічний принцип, поліпедагогічна дійсність, тенденція, реновація, консерваторія, студент, теоретико-музичні дисципліниАнотація
У статті йдеться про поліпедагогічний принцип навчання Антоніо Сальєрі в контексті сучасного розуміння поліпедагогічної дійсності, його феноменальність та унікальні особливості. Автор розглядає сучасні тенденції до формування поліпедагогічної дійсності, погляди вчених на наукові підходи до опису педагогічної дійсності. У контексті праць представників мистецької педагогіки аналізується поліпедагогічний принцип у викладацькій діяльності Антоніо Сальєрі, що передбачав здатність одного викладача навчати студентів грі на інструменті, вокалу, композиції, сольфеджіо, гармонії, інструментуванню, теорії музики, поліфонії, гетерофонії, гомофонії, основам контрапункту, диригуванню.
Посилання
Bamberg, F. Gluck (1879). Christoph Wilibald (deutsch). Allgemeine Deutsche Biographie, 9, 244-253.
Cerve, H. (2018). The polypedagogical principle of Antonio Salieri. Chicago: University of Chicago Press.
Herrmann, T. J. (2015). Antonio Salieri : und seine deutschsprachigen Werke für das Musiktheater. Verlag: Friedrich Hofmeister Musikverlag.
Korte, A. (2016). Extended Pedagogy and Teaching by Antonio Salieri. Chicago: University of Chicago Press.
Tsebrii, I. (2021). Pedahohichna shkola Antonio Salieri [Antonio Salieri’s pedagogical school]. Etyka ta estetyka pedahohichnoi dii, 23, 110-117 [in Ukrainian].
Yaremenko, L. (2022). Etapy pedahohichnoi diialnosti Antonio Salieri ta kryterii dlia yikhnoho vyokremlennia [Stages of Antonio Salieri's pedagogical activity and criteria for distinguishing them]. Zasoby navchalnoi ta naukovo-doslidnoi roboty, 58, 113-122 [in Ukrainian].
Yaremenko, L. (2022). Vplyv Floriana Leopolda Hassmana na formuvannia pedahohichnoi shkoly Antonio Salieri [The influence of Florian Leopold Gassmann on the formation of the pedagogical school of Antonio Salieri]. In Science, innovations and education: problems and prospects. Proceedings of the 6th International scientific and practical conference (p. 488-494). Tokyo [in Ukrainian].