СОЦІОКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ІЗ ХОРЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • L. Prusova

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2020.22.222009

Ключові слова:

соціокультурна компетентність, компетентнісний підхід, хореографи, вища школа

Анотація

У статті обґрунтовується значення соціокультурної компетентності у професійній підготовці фахівців з хореографії. Аналізується структура соціокультурної компетентності, визначаються особливості сформованості соціокультурної компетентності у студентів в системі вищої хореографічної освіти. Автор доходить висновку, що соціокультурна компетентність необхідна для подальшої професійної діяльності хореографа, тому вона має бути якісно сформована під час навчання у ЗВО.

Посилання

Bekh, I. D. (2009). Teoretyko-prykladnyi sens kompetentnisnoho pidkhodu v pedahohitsi [Theoretical and applied meaning of the competence approach in pedagogy]. Pedahohika i psykholohiia: Visnyk APN Ukrainy, 2, 27-33 [in Ukrainian].

Hurzhii, A. M. (2015). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv trudovoho navchannia zasobamy informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [Formation of professional competence of future teachers of labor training by means of information and communication technologies]: monohrafiia. Kyiv [in Ukrainian].

Hutorskoj, A. (2003). Key competencies as a component of a person-oriented educational paradigm [Key competencies: technology of construction]. Narodnoe obrazovanie, 2, 55-61 [in Russian].

Kanishevska, L. (2015). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv do formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti uchniv pochatkovoi shkoly u pozaurochnii diialnosti [Preparation of future primary school teachers for the formation of communicative competence of primary school students in extracurricular activities]. Kompetentnisno zoriientovana osvita: yakisni vymiry: monohrafiia. Kyiv. un-t im. B. Hrinchenka [in Ukrainian].

Medvid, T. A. (2018). Kompetentnisni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh khoreohrafiv u klasychnomu universyteti [Competence principles of professional training of future choreographers in a classical university]. Visnyk Natsionalnoi akademii kerivnykh kadriv kultury i mystetstv, 2, 234-238 [in Ukrainian].

Osvitno-profesiina prohrama 024.00.01 “Khoreohrafiia” (za vydamy) pershoho (bakalavrskoho) rivnia vyshchoi osvity [Educational and professional program 024.00.01 "Choreography" (by type) of the first (bachelor's) level of higher education]. Retrieved from https://kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/ vstupnikam/im/bak/2018/op_bak_khor.pdf [in Ukrainian].

Osvitno-profesiina prohrama 024.00.01 “Khoreohrafiia” druhoho (mahisterskoho) rivnia vyshchoi osvity [Educational and professional program 024.00.01 "Choreography" of the second (master's) level of higher education]. Retrieved from https://kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/vstupnikam/im/mag/2018/op_mag_khoreograf.pdf [in Ukrainian].

Standart vyshchoi osvity Ukrainy za spetsialnistiu 024 “Khoreohrafiia” dlia pershoho (bakalavrskoho) rivnia [Standard of higher education of Ukraine in specialty 024 "Choreography" for the first (bachelor's) level]. Retrieved from https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty /2020/03/024-choreografia-B.pdf [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy «Pro vyshchu osvitu» [Law of Ukraine "On Higher Education"]. st. 1 (zminy vid 18.12.2019 № 392-IX). (2019). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text [in Ukrainian].

Zhezhera, E. A. Sociokulturnaja kompetentnost budushhego specialista: ot sushhnosti k tehnologii formirovanija [Sociocultural competence of a future specialist: from essence to technology of formation] Retrieved from https://www.sworld.com.ua/ konfer30/894.pdf [in Russian].

Ziaziun, I. A. (2005). Filosofiia postupu i prohnozu osvitnoi systemy [Philosophy of progress and forecast of the educational system]. In Pedahohichna maisternist: problemy, poshuky, perspektyvy: monohrafiia. (p. 10-18). Kyiv, Hlukhiv: RVV HDPU [in Ukrainian].

Zimnjaja, I. A. (2003). Kljuchevye kompetencii – novaja paradigma rezultata obrazovanija [Key competencies - a new paradigm of educational outcomes]. Vysshee obrazovanie segodnja, 5, 34-42 [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА