ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ В ПОСТКОВІДНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ЗАКЛАДІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • A. Rastrygina
  • Z. Koloskova

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.23.238283

Ключові слова:

постковідний освітній простір, онлай-навчання, дистанційна освіта, педагогічні заклади вищої освіти, інноваційні технології, візуальний навчальний контент, цифрова компетентість

Анотація

У статті актуалізуються питання впровадження в педагогічних ЗВО онлайн-освіти задля розвитку в майбутнього фахівця цифрової компетентності. Констатовано, що більшість науковців світу підтвер­дили дієвість поєднання загальноприйнятих очних форм з дистанційним навчанням і підтримали комбіноване навчання (blended learning) в постковідному освітньому просторі, що також унормовано в документах Державної служби якості освіти України. На прикладі мистецьких дисциплін представлено зміст і форми проведення занять у дистанційному режимі, що стає вагомим чинником удосконалення професійної культури педагога-музиканта сучасного формату.

Посилання

Aranova, S., Panichkin, A. (2020). Analiz pedagogicheskogo produkta v kontekste fenomena vizualizacii informacii [Analysis of the pedagogical product in the context of the phenomenon of information visualization]. Chelovek i obrazovanie, 3(64), 62-69 [in Russian].

Belousova, L. (2014). Didakticheskie aspekty ispolzovanija tehnologij vizualizacii v uchebnom processe obshheobrazovatelnoj shkoly [Didactic aspects of the use of visualization technologies in the educational process of a comprehensive school]. Іnformacіjnі tehnologії і zasobi navchannja, 40(2), 1-13 [in Russian].

Berezhna, S., & Prokopenko, I. (2020). Higher Education Institutions in Ukraine during the Coronavirus, or COVID-19, Outbreak: New Challenges vs New Opportunities. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 12(1(2)), 130-135.

Brammer, S., & Clark, T. (2020). COVID-19 and Management Education: Reflections on Challenges, Opportunities, and Potential Futures. British Journal of Management, 31, 453-456.

Cherepanova, Ju. (2020). Mezhdu pervoj i vtoroj: onlajn-obrazovanie na volne pandemii [Between the first and the second: online education in the wake of the pandemii]. Retrieved from https://education.forbes.ru/authors/online-education-vs-covid [in Russian].

Chernev, B. (2021). 29 Astonishing E-learning Statistics for 2021. Retrieved from https://techjury.net/blog/elearning-statistics/#gref

Chuljukov, V., Sidorova, O., & Dubov, V. (2019). Novye tehnologii effektivnogo vovlechenija obuchajushhihsja v process obuchenija [New technologies for effective involvement of students in the learning process]. Sovremennoe pedagogicheskoe obrazovanie, 6, 70-74.

Davidovitch N., & Eckhaus E. (2019). Factor Affecting the Decision Process of Selecting an Academic Conference. In A Virtual Higher Education Campus in a Global Word. The Role of the Academic Campus in an Era of Technological Progres. New York. Nova.

Fejgin, Ja., & Evtushenko, A. (2013). Primenenie programm sozdanija Screencast (zapis proishodjashhego na jekrane monitora) v uchebnom processe [The use of programs for creating Screencast (recording what is happening on the monitor screen) in the educational process]. Vestnik KRSU, 13(7), 6-9 [in Russian].

Hurak, R. (2021). Vazhlyvo vdoskonaliuvaty tekhnolohii dystantsiinoho navchannia zadlia yakisnoi i dostupnoi osvity [It is important to thoroughly understand the technology of remote sensing for knowledge and accessibility]. Retrieved from http://www.sqe.gov.ua/index.php/uk-ua/hovyny/2002-ruslan-hurak-vazhlyvo-vdoskonaliuvaty-tekhnolohii-dystantsiinoho-navchannia-zadlia-iakisnoi-i-dostupnoi-osvity [in Ukrainian].

Ivanova, O., & Muraveva, I. (2020). Interaktivnoe elektronnoe posobie kak modulnaja vizualizacija uchebnoj informacii v starshej i vysshej shkole [Interactive electronic manual as modular visualization of educational information in senior and high school]. Shkolnye tehnologii, 3, 73-80 [in Russian].

Kishchak, T. (2020). Covid-19 ta dystantsiine navchannia u zakladakh vyshchoi osvity: analitychnyi ohliad naukovykh publikatsii z mizhnarodnykh vydan [Covid-19 that distance from the mortgage of food education: an analytical look at scientific publications from international views]. Retrieved from https://nubip.edu.ua/node/79877 [in Ukrainian].

Klevets, O. (2020). Chym vidrizniaietsia onlain-navchannia vid dystantsiinoho navchannia [How to get online from a remote website]. Retrieved from https://finacademy.net/materials/article/chem-otlichaetsya-onlajn-obuchenie-ot-distantsionnogo-obucheniya [in Ukrainian].

Koloskova, Zh., & Nazarenko, M. P. (Comps.). (2021). Pedahohichna praktyka: metodychni rekomendatsii dlia zdobuvachiv vyshchoi osvity pershoho (bakalavrskoho) rivnia spetsialnosti [Pedagogical practice: methodical recommendations for health education in the first (bachelor's) level of specialty]. Kropyvnytskyi [in Ukrainian].

Pavlovska, K. (2020) Videopartytura “Novorichnyi orkestr” [Video score "Novorichnyi orkestr"]. Retrieved from https://www.youtube.com/watch?v=l8AHPeThR88 [in Ukrainian].

Rastrygina, A. (2019). Digital Art as a innovative resource of professional artistic education. In Culture – Art – Education/ Scientific publishing house in pedagogical Universety maned KEN (pp. 252-261). Krakow.

Shkarlet, S. (2021). Efektyvnist dystantsiinoho navchannia z kozhnym monitorynhom otrymuie dedali vyshchi pokaznyky [Effectiveness of remote sensing with skin monitoring will eliminate the indicators]. Retrieved from https://mon.gov.ua/ua/news/efektivnist-distancijnogo-navchannya-z-kozhnim-monitoringom-otrimuye-dedali-vishi-pozitivni-pokazniki-sergij-shkarlet [in Ukrainian].

Starichenko, B., & Arbuzov, S. (2017). Primenenie skrinkastinga pri obuchenii IT disciplіnam [The use of screencasting in teaching IT disciplines]. Informatika i obrazovanie, 2(281), 19-22 [in Russian].

Tihonova, E. (2011). Ispolzovanie sovremennyh jelektronnyh ustrojstv kak sredstvo povyshenija jeffektivnosti integracii internet-tehnologij v lingvoobrazovatelnoe prostranstvo [The use of modern electronic devices as a means of increasing the efficiency of the integration of Internet technologies into the linguistic space]. In E. V. Tihonova (Ed.), Sovremennye modeli v prepodavanii inostrannyh jazykov i kul'tur v kontekste menedzhmenta kachestva obrazovanija: Sb. materialov V Vseros. nauch.-metod. konf. (pp.127-140). Moskva [in Russian].

Tulupova, E. (2018). Skrinkasty v distancionnom obuchenii polzovatelej bibliotek [Screencasts in Distance Learning for Library Users]. In XVIII Mezhdunar. nauch.-prakt. konf. “Menedzhment vuzovskih bibliotek. Universitetskaja biblioteka v uslovijah cifrovoj transformacii” (pp. 41-50). Minsk [in Russian].

Weissblei, E. (2020). Distance learning during the state of emergency due to the closure of education institutions because of the spread of coronavirus. Knesset Research and Information Center. Retrieved from https://fs.knesset.gov.il/globaldocs/MMM/6c81656c-de69-ea11-8113-00155d0af32a/2_6c81656c-de69-ea11-8113-00155d0af32a_11_13919.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-04

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ