МИСТЕЦТВО СЦЕНІЧНОГО МОВЛЕННЯ У КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КУЛЬТУРОЛОГА

Автор(и)

  • L. Lymarenko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.23.238257

Ключові слова:

культура, культуролог, соціокультурна підготовка, мистецтво, сценічне мовлення, техніка мовлення, культурно-мистецькі проєкти, культурно-дозвіллєва діяльність

Анотація

У статті обґрунтовується важливість мистецтва сценічного мовлення в контексті культурно-дозвіллєвої діяльності культуролога та доцільність уведення в освітньо-професійну програму підготовки майбут­ніх культурологів освітньої компоненти «Мистецтво сценічного мовлення та публічного виступу». Автором доводиться, що фахова підготовка культурологів буде більш ефективною й результативною за умови опану­вання основного інструменту їхньої професійної діяльності – мистецтва сценічного мовлення. Обґрунтовано сценічне мовлення як явище культури особистості майбутнього культуролога, його соціокультурної діяльності.

Посилання

Haidukevych, K. A. (2017). Stsenichne movlennia v konteksti profesiinoi pidhotovky orhanizatora dozvillia [Stage speech in the context of professional training of a leisure organizer]. In Materialy III Vseukr. nauk.-prakt. konf. “Ctan ta perspektyvy rozvytku kulturolohichnoi nauky v Ukraini”: Zb. tez dopovidei. Vol. I. (pp. 54-58). Mykolaiv: Mykolaivska filiia KNUKiM [in Ukrainian].

Korolenko, Ye. O., & Shvets, I. H. (2020). Komunikatyvni zdibnosti v roboti ivent-menedzhera [Communicative abilities in the work of an event-manager]. Pytannia kulturolohii, (36), 219-227 [in Ukrainian].

Lymarenko, L. I. (2014). Treninh z tekhniky movlennia [Training on speech technique]. Kherson: KhDU [in Ukrainian].

Rudnytska, O. P. (2005). Pedahohika: zahalna ta mystetska [Pedagogy: general and artistic]. Ternopil: Navchalna knyha – Bohdan [in Ukrainian].

Ziaziun, I. A., & Sahach, H. M. (1997). Krasa pedahohichnoi dii [The beauty of pedagogical action]. Kyiv: Ukrainsko-finskyi instytut menedzhmentu i biznesu [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-04

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНА ЕСТЕТИКА ТА ЕТИКА