ФОРТЕПІАННІ ТВОРИ ПОЛТАВСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ У НАВЧАЛЬНОМУ РЕПЕРТУАРІ З МУЗИЧНОГО ІНСТРУМЕНТУ

Автор(и)

  • Svetlana Glushkova

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2018.18.176330

Ключові слова:

національна композиторська школа, фортепіанний репертуар, інструментальна підготовка, композитори Полтавщини, вчитель музичного мистецтва

Анотація

У статті висвітлено вагомі творчі здобутки, активну просвітницьку діяльність знаних і маловідомих постатей української національної композиторської школи Полтавщини початку ХІХ середини ХХ   ст.   (А. Єдлічка,    М. Лисенко,    П. Щуровський,    М. Колачевський, Л. Лісовський, С. Шевченко). Розглянуто питання включення їх форте- піанних творів у сучасний навчальний репертуар студентів вищих педагогічних   навчальних   закладів   у   процесі   опанування   ними   курсу «Музичний інструмент».

Посилання

Chepil, O. V. (2010). Vulytsiamy staroi Poltavy [The streets of the old Poltava]. Poltava: RIK.

Hordiichuk, M. M. (Ed.) (1989). Istoriia ukrainskoi muzyky. [History of Ukrainian music] (Vol. 2). Kyiv: Naukova Dumka.

Kashkadamova, N. (2006). Istoriia fortepiannoho mystetstva XIX storichchia. [History of XIXth century piano art]. Ternopil: ASTON.

Kornii, L. (2001). Istoriia ukrainskoi muzyky [History of Ukrainian music] (Part 3: XIX century). Kyiv; New York: Vydavnytstvo M. P. Kots.

Kornii, L., Siuta, B. (2011). Istoriia ukrainskoi muzychnoi kultury [History of Ukrainian musical culture]. Kyiv: National Music Academy of Ukraine.

Lobach, O. (2009). Diamanty brativ Yedlichok v ukrainskii kulturi. [Diamonds of the Edlich brothers in Ukrainian culture]. O. O. Lobach, L. L. Khaletska (Eds.). Muzychne kraieznavstvo Poltavshchyny: vid vytokiv do sohodennia [Music regional studies of Poltava region: from the origins to the present] (pp. 234-242). Poltava: Poltava M. V. Ostorgradsky Regional Institute of Postgraduate Education.

Lytvynenko, A. I. (2001). Lisovskyi i muzychne zhyttia Poltavy na zlami ХІХ – ХХ st. [Lisovsky and musical life of Poltava at the turn of the ХІХ – ХХ centuries]. Culture of Ukraine: Art Studies (ls. 8, pp. 167-174). Kharkiv: Kharkiv State Academy of Culture.

Lytvynenko, A. I. (2011). Poltavshchyna: muzychna kultura (XIX – pochatok XX stolittia). [Poltava region: musical culture (XIX – beginning of the XX century)]. Kyiv: Avtograph.

Mostova, I. (1999). Vykhovnyi potentsial fortepiannoi spadshchyny kompozytoriv Poltavshchyny. [Educational potential of the piano heritage of the composers of Poltava]. Formation of the national culture of youth by means of folk art in the context of the creative heritage of V. M. Verkhovyntsia (pp. 140-146). Poltava: Poltava V. G. Korolenko State Pedagogical University.

Polianska, H. M. (2009). Poltavski kompozytory – chleny Vseukrainskoho soiuzu kompozytoriv [Poltava composers are members of the All-Ukrainian Union of Composers]. O. O. Lobach, L. L. Khaletska (Eds.). Muzychne kraieznavstvo Poltavshchyny: vid vytokiv do sohodennia [Music regional studies of Poltava region: from the origins to the present] (pp. 282-295). Poltava: Poltava M. V. Ostorgradsky Regional Institute of Postgraduate Education.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-09

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА