DOI: https://doi.org/10.33989/2226-4051.2018.17.176282

ІДЕЯ ВЧИТЕЛЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ АКАДЕМІКА ІВАНА ЗЯЗЮНА

Viktor Andrushchenko

Анотація


У статті аналізується значення педагогічної спадщини  Івана Зязюна для формування особистості вчителя ХХІ століття. Погляди вченого на академічний вигляд вчителя, його професійні якості, їх формування в педагогічному університеті тощо визначаються автором цілком суголосними новим підходам, які започатковані Законом України «Про освіту» (2017 р.) та Проектом «Нова українська школа».


Ключові слова


освіта; культура; учитель; виховання

Повний текст:

PDF

Посилання


Nova ukrainska shkola (2016). Kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly. Kontseptsiia novoi ukrainskoi shkoly. [New Ukrainian School. Conceptual Principles of Reforming High School. The Concept of a New Ukrainian School]. (the document was public discussion and approved by the decision of the MES Board on 27/10/2016).

Vchytel novoho pokolinnia [Teacher of the New Generation]. (2018). Retrieved from http://www.prosvitcenter.org/uk/vchytel-novoho-pokolinnya-yakyy-vin/.

Verkhovna rada Ukrainy. (2017). Zakon Ukrainy pro osvitu. [Law on Education of Ukraine]. Retrieved from http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19

Ziaziun, I. A. (2002). Tekhnolohiia osvity v konteksti udoskonalennia profesiinoho rozvytku osobystosti. [Technology of education in the context of improving the professional development of the individual]. Development of pedagogical and psychological science in Ukraine 1992 – 2002 (Part 2, p. 28–43). Kharkiv: “OVS”.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.