ГУМАНІСТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ ІВАНА АНДРІЙОВИЧА ЗЯЗЮНА У ВИМІРАХ СУЧАСНОСТІ Й МАЙБУТНЬОГО

Автор(и)

  • Mykola Stepanenko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2018.17.176276

Ключові слова:

Іван Зязюн, Полтавський державний педагогічний інститут імені В. Г. Короленка, гуманістична концепція, педагогіка, учитель, педагогічна майстерність, педагогічна освіта, формальна (неформальна, інформальна) освіта

Анотація

У статті різновекторно проаналізовано складники гуманістичної концепції І. А. Зязюна, доктора філософських наук, професора, академіка НАПН України, ректора Полтавського державного педагогічного інституту імені В. Г. Короленка (1975–1990), першого міністра народної освіти України (1990–1992), директора науково-дослідного Інституту педагогічної   освіти   і   освіти   дорослих   НАПН   України   (1993–2014), у проекції на три основні постулати неперервності освіти: формальна, неформальна та інформальна.

Посилання

Kryvonos, N. M. (2014). Upravlinska maisternist I. A. Ziaziuna. [Management skill I. A. Ziaziun]. Materials of the international scientific conference “Realization of Educational Potential of the Student Self-Government System of Higher Educational Institutions of Ukraine”. Poltava.

Moroz, F. (1988). Profesor Ivan Andriiovych Ziaziun: “Dorosly do rivnia uchnia”. [Professor Ivan Ziaziun: “Adult to student level”]. Ukraina, 23, 1-3.

Nychkalo, N. H. (Ed.). Instytut pedahohichnoi osvity i osvity doroslykh NAPN Ukrainy. (2013). Pedahohichna maisternist akademika Ivana Ziaziuna [Pedagogical skill of Academician Ivan Ziaziun]. Kyiv: Bogdanova A. M.

Reformy obrazovaniya. (2010). Pedagogika tolerantnosti [Pedagogy of Tolerance], 1 (51), 15-77.

Richnyi zvit pro robotu instytutu v 1986–1987 [Annual report on the Institute's work in 1986– 1987]. DAPO, opus 3, sprava 1586, arkush 21.

Vasianovych, H. P. (2015). Filosofsko-pedahohichni idei u Ya-kontseptsii Akademika Ivana Ziaziuna. [Philosophic-pedagogical ideas in the I-concept of Academic Ivan Ziaziun]. L. L. Tovazhnianskyi, & O. H. Romanovskyi (Eds.). Problems and prospects of the formation of the national humanitarian elite (Vol. 42/46) (pp. 3–15) Kharkiv: NTU “KhPI”.

Ziaziun, I. A. (2000). Pedahohika dobra: idealy i realii. [Pedagogics of good: ideals and realities]. Kyiv: MAUP.

Ziaziun, I. A. (2003). Filosofski zasady osvity: osvitni i vykhovni paradyhmy, osvitni tekhnolohii, dialektyka pedahohichnoi dii. [Philosophical ambushes of education: educational paradigms, educational technologies, dialectics of pedagogical action]. N. H. Nychkalo, I. A. Ziaziun, M. P. Leshchenko, & M. M. Soldatenko (Eds.). Pedagogical skills in vocational education institutions. Kyiv: Institute of Pedagogy and Psychology of Professional Education of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine.

Ziaziun, I. A. (2003). Osvitni paradyhmy v konteksti filosofskykh idei. [Educational paradigms in the context of philosophical ideas]. I. Ziaziun, T. Levovytskyi, N. Nychkalo, & I. Vilsh (Eds.). Professional education: pedagogy and psychology, 5, 213-226.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-09

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ