ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА АКАДЕМІКА ІВАНА ЗЯЗЮНА В КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Vasyl Kremen

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2018.17.176275

Ключові слова:

людиноцентризм, педагогіка добра, філософсько- педагогічна спадщина, педагогічна майстерність, І. Зязюн, наукова школа

Анотація

У статті доведено, що сучасна українська освіта і наука потребують нового осмислення філософсько-інтелектуальних концепцій, теорій, досвіду організації освіти у синхронічному і діахронічному дискурсі, що забезпечує якість інноваційного освітньо-наукового реформування, збагачення інтелекту нації, пошуку орієнтирів в утвердженні України у європейському просторі. Узагальнено концептуальні ідеї академіка Івана Андрійовича Зязюна з метою актуалізації філософсько-педагогічних надбань ученого-філософа в сучасній педагогічній теорії і освітній практиці.

Посилання

Kremen, V. H. (Ed.) (2016). Natsionalna dopovid pro stan i perspektyvy rozvytku osvity v Ukraini (Do 25-richchia nezalezhnosti Ukrainy). [National report on the state and prospects of education in Ukraine (to the 25th anniversary of Ukraine's independence)]. National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. Kyiv: Pedagogical Thought.

Nychkalo, N. H. (2016). Skarby naukovoi spadshchyny akademika Ivana Ziaziuna. [The treasures of the scientific heritage of Academician Ivan Ziaziun]. In L. l. Tovazhnyansky, & G. Romanovsky. (Eds.). Problems and prospects of the formation of the national humanitarian and technical elite (Vol. 45 (49), part 1, pp. 63-79). Kharkiv: NTU “KhPI”.

Ziaziun, I. A. (2000). Pedahohika dobra: idealy i realii. [Pedagogics of good: ideals and realities]. Kyiv: MAUP.

Ziaziun, I. A. (2000). Rol pidsvidomosti u rozvytku osobystosti. [The role of the subconscious in the development of personality]. I. Ziaziun, T. Levovitsky, N. Nichkalo, I. Vilish. (Eds.). Professional education: pedagogy and psychology (Vol. 2, pp. 183-215). Kiev, Czestochowa.

Ziaziun, I. A. (2003). Osvitni paradyhmy v konteksti filosofskykh idei. [Educational paradigms in the context of philosophical ideas]. I. Ziaziun, T. Levovitsky, Nichkalo, I. Vilish. (Eds.). Professional education: pedagogy and psychology (Vol. 5, pp. 213-226). Kiev, Czestochowa.

Ziaziun, I. A., Kramushchenko, L. V., & Kryvonos, I. F. (2008). Pedahohichna maisternist. [Pedagogical Skill]. (Kind 3). I. A. Ziaziun. (Ed.). Kyiv: SPD Bogdanova A. M.

Ziaziun, I. A., Sahach, H. M. (1997). Krasa pedahohichnoi dii. [The beauty of pedagogical action]. Kyiv: Ukrainsko-Finskyi Institute of Management and Business.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-09

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ