DOI: https://doi.org/10.33989/2226-4051.2017.15.175936

О ВОСПИТАНИИ АРТИСТИЧЕСКИХ СПОСОБНОСТЕЙ СТУДЕНТОВ МУЗЫКАЛЬНЫХ ВУЗОВ

Iryna Lysovska, Olga Ryzhova

Анотація


Статтю присвячено актуальним педагогічним і методичним аспектам виховання артистичності виконання музичних творів у студентів музичних вищих навчальних закладів. Подано генезис розвитку «артистичності» у музикантів. На прикладі творчості К. Дебюссі та Б. Лятошинського представлено техніку виконавської інтерпретації музичного матеріалу. Акцентується увага на тому, що в педагогічній практиці розвивати уяву корисно на матеріалі програмної музики, у якій назви творів і певні авторські ремарки є емоційно-психологічними програмами, що заглиблюють виконавця  в естетику та стиль композитора.


Ключові слова


артистизм; музикальність; виконавство; інтерпретація; композиторські ремарки; уява

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Long, M. (1985). Za royalem s Debyussi [At the piano with Debussy]. Moscow: Sovetskiy kompozitor, 156.

Markova, E. N. (2002). Voprosy teorii ispolnitelstva [The questions of the theory of performance]. Odessa: Astroprint, 128.

Neygauz, G. G. (1987). Ob iskusstve fortepiannoy igry: Zapiski pedagoga [On the art of piano playing: Notes of the teacher]. Moscow: Muzyka, 240.

Sokolov, M. (1988). Pianisty rasskazyvayut [Pianists tell], 3. Moscow: Sovetskiy kompozitor, 176.

Razhnikov, V. G. (1989). Dialogi o muzykalnoy pedagogike [Dialogues about musical pedagogy]. Moscow: Muzyka, 139.

Savshinskiy, S. I. (1961). Pianist i ego rabota [The pianist and his work]. Leningrad: Sovetskiy kompozitor, 269.

Sokol, A. V. (2007). Ispolnitelskiye remarki. obraz mira i muzykalnyy stil [Performing remarks, the image of the world and the musical style]. Odessa: Moryak, 276.

Shuman, R. (1956). Izbrannyye stati o muzyke [Selected articles about music]. Moscow: Muzgiz, 400.

Eko, U. (2006). Otkrytoye proizvedeniye: Forma i neopredelennost v sovremennoy poetike (Shurbelev, A. P. ed.) [Open work: Form and uncertainty in modern poetics]. Sankt-Peterburg: Simpozium, 412.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.