МЕТОДИКА ВДОСКОНАЛЕННЯ МУЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • He Xuefei

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2017.15.175903

Ключові слова:

майбутній учитель хореографії, музична культура, музична підготовка, педагогічні умови, рівні сформованості музичної культури, хореографічна освіта, професійна компетентність, критерії та рівні музичної культури

Анотація

Доведено, що особливої актуальності набуває проблема вдосконалення музичної підготовки, хореографічної освіти, спрямованої на розвиток музичної культури майбутніх учителів хореографії. Підкреслено, що музична підготовка майбутнього вчителя хореографії проектується і організовується викладачем, а здійснюється студентом у межах певних етапів. Констатовано, що  ефективність удосконалення музичної підготовки майбутнього вчителя хореографії у процесі навчання у вищому навчальному закладі значною мірою залежить від визначення їхньої рівневої характеристики.

Посилання

Hurevych, R. S. (1998). Teoretychni ta metodychni osnovy orhanizatsii navchannia u profesiino-tekhnichnykh zakladakh [Theoretical and Methodological Basis of Organization of Training in Vocational Schools]. Kyiv: Vyshcha Shkhola, 50.

Rudnytska, O. P., Bolharskyi, A. H., Svystelnykova, T. Yu. (1998). Osnovy pedahohichnykh doslidzhen [Basis of Pedagogical Research: Methodological Manual]. Kyiv, 254.

Philipova, L. L., Tverezovska, N. T. (2009). Model formuvannia informatsiinoi kultury maibutnikh ekonomistiv [Model to Form Information Culture of Prospective Economists]. Melnychuk, D. O. ed. Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy, 143, 45-50.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-09

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА