СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «САМОСТІЙНА ПОЗААУДИТОРНА РОБОТА» У БРИТАНСЬКОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ

Автор(и)

  • Olga Palekha

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.20.171630

Ключові слова:

самостійна позааудиторна робота, технологія, британський науковий дискурс, саморегульоване навчання, самоспрямо­ване навчання, самоорієнтоване навчання, незалежне навчання, автономне навчання, індивідуальне навчання, відкрите навчання

Анотація

У статті схарактеризовано сутність поняття «самостійна позааудиторна робота» у британському науковому дискурсі. З’ясовано, що британські дослідники для опису поняття «самостійна позааудиторна робота» використовують низку синонімів («саморегульоване навчання», «самоспрямоване навчання», «самоорієнтоване навчання», «незалежне навчання», «автономне навчання», «індивідуальне навчання», «відкрите навчання»). Урахування конструктивних підходів зарубіжних науковців до тлумачення поняття «самостійна позааудиторна робота» дало змогу трактувати його в широкому і вузькому значеннях.

Посилання

Benson, Ph. (2001). Teaching and Researching Autonomy in Language Learning: Applied Linguistics in Action. Harlow: Longman.

Broad, J. (2006). Interpretations of independent learning in further education. Journal of Further and Higher Education, 30(2), 119-143.

Broady, E., & Kenning, M. (1996). Learner Autonomy: An Introduction to the Issues. In Broady, E., & Kenning, M. (Eds). Promoting Learner Autonomy in University Language Teaching. (pp. 9-22). London.

Brokett, R. H. (1991). Self-Direction in Adult Learning. London: Routledge.

Brookfield S. (Ed.). (1985). Self-Directed Learning: From Theory to Practice. San-Frantsyko; CA: Josscy-Bass.

Candy, P. (1991). Self-Direction for Lifelong Learning. San-Frantsysko, shtat Kaliforniia: seriia vyshchoho ta dorosloho vykhovannia Dzhozi-Basa.

Dickenson, L. (1987). Self-instruction in Language Learning. Cambridge: Cambridge University Press.

Gardner, D. (2005). Establishing Self-Access: from Theory to Practice. Cambridge: University Press.

Holec, H. (1981). Autonomy and Foreign Language Learning. Oksford: Perhamon.

Jones, F. (2012). Self-instructed Foreign Language Learning. Universytet Niukasla na Taini. Retrieved from https: //www.staff.ncl. ac.uk/f.r.jones/definitions.htm

Knight, P. (1996). Independent Study, independent studies and core skills’ in higher education. In Tait, J. & Knight, P. (Eds.). (1996). The management of independent learning. London: Kogan Page in association with SEDA.

Marcou, A. (2005). Motivational Beliefs, Self-Regulated Learning and Mathematical Problem Solving. In Chick, H. L. & Vincent, J. L. (Eds.). Proceedings of the 29 th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, (Vol. 3, pp. 297-304). Melbourne.

Meier, B., Kheivud, N., Sachev, D. & Faradei, S. (2008). Independent Learning. Literature Review. Learning and Skills Networ.

Pemberton, R. (1996). Taking Control: Autonomy in Language Learning. Honkonh: University press.

Perri, N. (2006). Mentoring student teachers to support self-regulated leaning. The Elementary School Journal, 106 (3), 237-254.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ