МЕТОДИЧНИЙ СКЛАДНИК КУЛЬТУРООХОРОННОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ В. ЩЕПОТЬЄВА (1880–1937)

Автор(и)

  • Julia Grin
  • Olena Lobach

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171596

Ключові слова:

В. Щепотьєв, культуроохоронна педагогічна концепція, педагогічні методи (традиційні та інноваційні)

Анотація

У статті розкривається методичний складник культуроохоронної педагогічної концепції В. Щепотьєва – першого ректора  Полтавського інституту народної освіти, професора української літератури та мовознавства, мистецтвознавця, етнографа, архівіста, митця. Репрезентовано    класифікацію    методів,    яка    включає    дві    групи:

1) педагогічні (традиційні та інноваційні); 2) наукові (теоретичні й дослідницькі). Автори конкретизують традиційні та інноваційні методи педагогічної концепції вченого.

Посилання

Arkhiv muzeiu “Muzychna Poltavshchyna” pry Poltavskomu derzhavnomu muzychnomu uchylyshchi imeni M. V. Lysenka, 1663, ark. 95.

Babenko, L. (2007). Shchepotiev Volodymyr Oleksandrovych (veresen, 25, 1880 – lystopad, 1937). Reabilitovani istoriieiu. Poltavska oblast, 27 (5). Kyiv; Poltava: Oriiana, 696-708.

Demianko, N. Yu. (2010). Formuvannia natsionalnoi kultury molodi v pedahohichnii spadshchyni V. M. Verkhovyntsia. Poltava: ASMI, 272.

Ivakhnenko, L. V. (1995). Shchepotiev. Spohady V. Shchepotieva “Z mynuloho”. Rodovid, 11, 115-124.

Maifet Hryhorii Yosypovych. Available at : http://litopys.org.ua›cultur/cult32.htm.

Tokman, H. L. (2012). Metodyka navchannia ukrainskoi literatury v serednii shkoli. Kyiv: Akademiia, 312.

Shchepotiev, V. (1926). Literaturni sudy. Pluzhanyn, 4-5, 8-10.

Shchepotiev, V. O. (1918). Rozmovy pro ukrainskykh pysmennykiv, 2. Poltava: Prosvita, 115.

Shchepotiev, V. (1928). Usni dokumenty nashoho chasu (do zbyrannia folklornykh materialiv). Nove slovo (literaturnyi, hromadsko-politychnyi ta populiarno- naukovyi iliustratyvnyi dodatok do hazety “Bilshovyk Poltavshchyny”), 1. Poltava, 34-36.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-09

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА