ІНДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЕТНОДИЗАЙНЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Alla Rudenchenko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.13.171552

Ключові слова:

обдаровані студенти, дизайн-освіта, дизайн, етнодизайн

Анотація

У статті доводиться, що навчально-виховний процес у вищих мистецьких навчальних закладах має ґрунтуватися на засадах нової інтегративної філософсько-психолого-педагогічної моделі, індивідуально- диференційованому та особистісно-зорієнтованому підходах, будуватися на сучасних досягненнях художньої освіти та педагогіки мистецтва, активно використовувати традиції народної культури. Наголошується, що теорія множинного інтелекту американського психолога Говарда Гарднера уможливить якісне  підвищення рівня  освіти через посилення зв’язку навчального процесу з практичною діяльністю та  внесення духовної складової в дизайн-освіту.

Посилання

Kelly, George A. (1955). The Psychology of Personal Constructs: Vol 1 and 2, New York, WW Norton [Russ. per. A. A. Alekseev (2000) The Theory of Personality (Theory of Personal Constructs)], St. Peterburg, Rech', 248 p. (in Russian).

Krivopishina, E. A. (2006). Issledovanija motivacii tvorcheskoj dejatel'nosti v junosheskom vozraste [Research of motivation of creative activity in adolescence]. In: Materіali konf. vikladachіv, aspіrantіv, spіvrobіtnikіv ta studentіv gumanіtarnogo f-tu (20-25 kvіtnja 2006 r.) [Materials of Conference of Teachers, Graduates, Staff and Students of the Faculty of Humanities (Eds. L. P. Valenkevich)], Sumi, Sums'kij derzh. un-t, pp. 127-131 (in Ukrainian).

Orlova, E. A. (1987). Suchasna mіs'ka kul'tura i ljudina [Modern urban Culture and People], Moscow, Nauka, 193 p. (in Russian).

Renzulli, Dzh. S., Ris, S. M. Model' obogashhajushhego shkol'nogo obuchenija: prakticheskaja programma stimulirovanija odarennosti detej [Model enriching school: practical program to stimulate gifted children]. In: Osnovnye sovremennye koncepcii tvorchestva i odarennosti: sb. statej [Eds. D. B. Bogojavlenskoj (1990) The basic modern concepts of creativity and giftedness], Moscow, Molodaja gvardija, pp. 214-242 (in Russian).

Tkhorzhevs'kyy, D. O. (1998). Khudozhnya tvorchist' ta stratehiya trudovoyi pidhotovky [Art creation and strategy of employment training]. In: Kuz'menko, V. V. (Eds.) Pedahohichni nauky : zbirnyk naukovykh prats' [Pedagogical Science : Coll. of Science papers], Vol. 6, Kherson, Aylant, pp. 9-13 (in Ukrainian).

Ushyns'kyy, K. D. (1983). Vybrani pedahohichni tvory [Selected pedagogical works (Eds. A. I. Pyskunov)], Vol. 2., Kiev, Rad. shkola, 359 p. (in Ukrainian).

Gardner H. Seven Steps to Intelligence, from: http://www.newhorizons.org (in USA).

Gardner H. Multiple intelligences and education, from: http://www.infed.org/ thinkers/gardner.htmї (in USA).

Gardner H. Multiple Intelligences, from: http://www.businessballs.com

/howardgardnermultipleintelligences.htm (in USA).

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-09

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА