DOI: https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.13.171538

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПОЗИТОРСЬКО- ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Tetiana Stratan-Artyshkova

Анотація


У статті схарактеризовано компонентну структуру компози- торсько-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва, у якій виявляється унікальність і цілісність особистості майбутнього    вчителя    музичного    мистецтва,    визначено    поняття

«авторська спроможність» як системоутворювальний чинник композиторсько-виконавської діяльності майбутнього вчителя і професійно значущої особистісної якості, що констатує найвищий рівень творчого розвитку особистості, її сутнісних сил, художнього мислення й підкреслює значущість особистості майбутнього фахівця-музиканта як цілісності.


Ключові слова


композиторсько-виконавська діяльність; художнє мислення; емпатія; рефлексія; авторська спроможність; особистість майбутнього вчителя музичного мистецтва

Повний текст:

PDF

Посилання


Bergson, A. (1999). Tvorcheskaya revolyutsiya. Materiya i pamyat [Creative Evolution. Matter and Memory], Minsk, Harverst, 1408 p. (in Russian).

Beh, I. D. (2012). Osobystist v prostori duhovnogo rozvytku [Personality in the area of spiritual development], Kiev, Akademvydav., 256 p. (in Ukrainian).

Vygotskij, L. S. (1987). Psihologija iskusstva [Psychology of Art (Eds. M. Jaroshevskyj)], Moscow, Pedagogika, 344 p. (in Russian).

Gurenko, E. G. (1982). Problemyi hudozhestvennoy interpretatsii: filosofskiy analiz [Problems of artistic interpretation: philosophical analysis], Novosibirsk, Nauka, 256 p. (in Russian).

Ilin, E. P. (2009). Psihologiya tvorchestva, kreativnosti, odarennosti [Psychology of creativity, creativity, talent], St. Petersburg, Piter, 448 p. (in Russian).

Kagan, M. S. (1988). Mir obshcheniya: problemyi mezhsubektnyih otnosheniy [The world of communication: the problem of intersubjective relations], Moscow, Izdatelstvo politliteratury, 317 p. (in Russian).

Milshteyn, Ya. I. (1972). Masterstvo muzikanta-ispolnitelya [The skill of the musician-performer], Moscow, Sov. kompozitor, 348 p. (in Russian).

Padalka, G. M. (2008). Pedagogika mystetstva: teoriia i metodyka mystetskyh dystsiplyn [Art Pedagogy: theory and methodology of artistic disciplines], Kyiv, Osvita Ukrainy, 274 p. (in Ukrainian).

Rudnytska, O. P. (2005). Pedahohika: zahalna ta mystetska [Pedagogy: general and art], Ternopil, Navch. knyha – Bohdan, 358 p. (in Ukrainian)


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.