БАЗОВІ ІНДИКАТОРИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

  • Oleksandr Kucheriavyi

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.19.169764

Ключові слова:

якість педагогічної освіти, складники якості педагогічної освіти, моніторинг, моніторинг якості педагогічної освіти, індикатори моніторингу якості педагогічної освіти

Анотація

Базові індикатори моніторингу якості освіти в педагогічному університеті розкриваються в статті в системі поняттєво-категоріаль­ного апарату теорії моніторингу якості національної педагогічної освіти. Визначаються її основні родові й базові категорії, а також похідні від базових. При висвітленні родових категорій особлива увага приділяється феномену якості педагогічної освіти та його складникам. Індикатори моніторингу подаються як провідні базові категорії відповідної теорії, показники-сигналізатори наявності певних складників якості професійно-педагогічної підготовки або їх елементів. Суб’єктам моніторингового процесу пропонується використання спеціальних моніторингових кейс-технологій.

Посилання

Dubasenyuk, O. A. (2015.). ProfesIyno-pedagogIchna osvіta: metodologіya, teorіya, praktika [Professional and pedagogical education: methodology, theory, practice]. (T. 1). Zhitomir: ZhDU im. I. Franka [in Ukrainian].

Grinevich, L. M. (2011). Osnovi pobudovi natsIonalnih sistem monItoringu yakostі osvіti [Fundamentals of building national systems for monitoring the quality of education]. Pedagogіka і psihologіya, 2, 80-89 [in Ukrainian].

Kucheriavyi, O. H. (2016). Mystetstvo yak zasib zabezpechennia yakosti pedahohichnoi osvity [Art as a means of ensuring the quality of pedagogical education]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia: zb. nauk. prats Umanskoho derzhavnoho pedahohichnoho un-tu im. Pavla Tychyny (Vyp. 14, s. 88-98). Uman: FOP Zhovtyi O. O. [in Ukrainian].

Liashenko, O. I. (2007). Orhanizatsiino-metodychni zasady monitorynhu yakosti osvity [Organizational and methodological principles of monitoring the quality of education]. Pedahohika i psykholohiia, 2 (55), 38-40 [in Ukrainian].

Lokshyna, O. I., Bulakh, I., & Hrynevych, L. (2004). Mohnitorynh yakosti osvity: svitovi dosiahnennia ta ukrainskoi perspektyvy [Monitoring the quality of education: world achievements and Ukrainian perspectives]. O. Lokshyna (Red.). Kyiv: K.I.S. [in Ukrainian].

Lukina, T. O. (2006). Monitorynh yakosti osvity: teoriia i praktyka [Monitoring the quality of education: theory and practice]. Kyiv: Shkilnyi svit: Vyd-vo L. Halitsyna [in Ukrainian].

Savchenko, O. Ia. (1977). Oznaky osobystisno oriientovanoi pidhotovky maibutnoho vchytelia [Signs of personally oriented training of the future teacher]. Tvorcha osobystist vchytelia: problemy, teorii i praktyky. (s. 3-5). Kyiv: NPU im. M. P. Drahomanova [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy Pro vischu osvItu [About Higher Education]. № 1556-VII 01.07.2014. Retrieved from htpp : // zakon 2. rada. gov.ua / laws / show / 1556-18 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-06

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ